آمادگی سپاه حضرت  قمربنی هاشم(ع) برای اعزام دانش اموزان به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری گفت: بر اساس تفاهمات شکل گرفته بین سپاه و آموزش و پرورش، این اعزام ها انجام می شود

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جلسه ستاد هماهنگی وپشتیبانی دانش اموزان برای برنامه ریزی برای اردوهای راهیان نور وراهیان پیشرفت برکزار گردید

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، گفت: تعامل بسیار خوب بین سپاه و آموزش و پرورش در موضوعات مختلف ازجمله؛ راهیان نور، وجود دارد.

سردار اکبری با اشاره به آمادگی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت تا پایان سال، با اشاره به اهمیت این اردوها، اظهار کرد: بر اساس تفاهمات شکل گرفته بین سپاه و آموزش و پرورش، این اعزام ها انجام می شود تا دانش آموزان از یادمان های دفاع مقدس و مراکز علمی استان و کشور بازدید کنند و با عملکرد گذشته رزمندگان و پیشرفت های علمی آشنا شوند.

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: امروز جلسه بسیار خوبی برگزار شد. سطح همکاری های آموزش و پرورش و بسیج در بهترین و بالاترین سطح قرار دارد.

وی، افزود: موضوعات علمی بسیج ، درس های آمادگی دفاعی و بحث بسیار مهم راهیان نور و راهیان پیشرفت در این جلسه مطرح شد.

امیریان گفت: امیدواریم ان شاءالله بتوانیم با برنامه ریزی خوب صورت گرفته شاهد بهره مندی دانش آموزان از فعالیت های گسترده و متنوع و اثربخش بسیج باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رفتار و فرهنگ ناب بسیج می تواند در جنگ ترکیبی دشمن به دانش آموزان ما کمک کند و اردوهای راهیان نور در انتقال مفاهیم بزرگ 8سال دفاع مقدس بسیار مهم است و سهم بسیار خوبی برای این موضوع بازکرده و نقش بسیار مهمی برای قائل هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1839399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =