شهردارشهرکرد: آبگرفتگی‌های سطحی نباید موجب نارضایتی مردم شود

شهردار شهرکرد با بیان اینکه شاهراه‌های اصلی هدایت آب‌های سطحی باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: نباید آبگرفتگی‌ها در زمان بارش موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، ، محمدحسین واحدیان در جلسه ستاد بحران شهرداری اظهارداشت: در بارش روز گذشته به دلیل ریزش برگ درختان و ریختن زباله و نخاله در کانال‌ها، آبگرفتگی در برخی معابر ایجاد شد که مدیران مناطق و مسئولان نواحی باید نسبت به رفع مشکلات عمرانی اقدام تا در بارش‌های بعد شاهد آبگرفتگی نباشیم.

وی افزود: تمامی اعضای ستاد بحران شهرداری قبل از بارش‌ها باید در حالت آماده باش کامل و مسئولان نواحی، سرکارگران و کارگران باید با تقسیم وظایف به صورت شیفت‌بندی در محل بحران حاضر باشند.

شهردار شهرکرد گفت: همچنین معاون خدمات شهری و معاون عمرانی باید با حضور در سطح شهر نقاط بحرانی را شناسایی و سریعا نسبت به رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام و مسئولان نواحی قبل از بارش‌ها از باز بودن مسیل‌ها اطمینان حاصل کنند.

واحدیان با بیان اینکه شاهراه‌های اصلی هدایت آب‌های سطحی باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: نباید آبگرفتگی‌ها در زمان بارش موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم شود.

وی ادامه داد: جمع‌آوری برگ درختان و هرس درختان نیز باید در اسرع وقت انجام شود و اقدامات لازم برای بارش بعدی اندیشیده شود.

شهردار شهرکرد ضمن گلایه از عملکرد ستاد بحران شهرداری در بارش روز گذشته با اعضای این ستاد اتمام حجت کرد و افزود: هیچگونه قصوری در بارش و بحران بعدی از مسئولان مربوطه پذیرفته نمی‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1839816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =