پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:

معاون اول رییس جمهور با بیان این‌که روابط عمومی اعتبار و آبروی دستگاه اجرایی است، گفت: مسوولین دستگاه‌ها باید بدانند اهمیت کار روابط عمومی از اهمیت کار آنها کمتر نیست؛ چراکه با اذهان و افکار عمومی در ارتباط هستند و باید تلاش شود، بهترین و زبده‌ترین افراد در جایگاه روابط عمومی قرار گیرند.

 محمدرضا رحیمی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با تبریک عید قربان و تشکر و قدردانی بخاطر تلاش‌های کارکنان روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی‌ها برغم اهمیت فراوانی که دارند، هنوز به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته و همواره در دستگاه‌های اجرایی مظلوم بوده‌اند.

 اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

 

* با تحولی که در عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات بوجود آمده است، امروز حق و باطل در هم آمیخته شده و به خورد افکار عمومی داده می شود و همه گرفتار این هستند که چه کسی راست و چه کسی خلاف واقع می گوید.

* روابط عمومی‌ها باید بدانند که تعهد آنها این است که واقعیت‌ها را به نمایش بگذارند و هرچقدر هم تحت فشار قرار گرفتند مسیری جز راستی و حق را نپیمایند و بی جهت موضوعی را برجسته و یا کم اهمیت جلوه ندهند.

* این دولت دولت مظلومی است که بسیار تلاش می کند و در راس آن رییس جمهور با همه توان زحمت می کشد، اما عده‌ای سعی می کنند ضربه‌ای به دولت وارد کنند.

* انتقاد بجا و کلام حق را باید پذیرفت، از روابط عمومی‌ها خواست عملکردها را دقیق و آن طور که هست و بدون کم و کاست به نمایش گذاشته و در خصوص آن اطلاع رسانی کنند.

* روابط عمومی باید همواره در کنار مسوول دستگاه اجرایی باشد تا از نزدیک و به طور دقیق در جریان مسائل قرار گیرد و از همه تصمیمات آگاهی داشته باشد تا بتواند در زمان لازم پاسخگو باشد.

در این مراسم با حضور معاون اول رییس جمهور از برخی مدیران کل سابق روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با اهداء لوح سپاس قدردانی شد

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =