نمایش اقتدار بسیج و میقات صالحین در کرخه برگزار شد

رزمایش بزرگ شکوه اقتدار بسیج شهرستان کرخه خوزستان با حضور بسیجیان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: همزمان با هفته بسیج، رزمایش بزرگ شکوه اقتدار بسیج شهرستان کرخه خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین امیری اصل امام جمعه کرخه، سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه،سرهنگ پاسدار بختیاری نماینده سپاه حضرت ولیعصر( عج) در مراسم خیل عظیم بسیجیان برادر و خواهر ناحیه مقاومت بسیج کرخه برگزار شد.

در این مراسم سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دلاور و همیشه در صحنه ایران اسلامی و شهرستان کرخه تبریک گفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه امروز آماده‌ایم تا بار دیگر با شهدا و امام شهدا عهد و پیمان ببندیم که تا آخرین نفس از این انقلاب و نظام پاسداری کنیم و این امانت بزرگ را به صاحب اصلی خود، امام عصر(عج) بسپاریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه گفت: بسیج پس از حضور پرشور در دوران دفاع مقدس، در عرصه های مختلف وارد شد و همیشه خوش درخشید و وقتی که اسم بسیج میاد، یک واژه را کنار آن می گذاریم و آن جهاد است، جهاد ۳ حوزه دارد، (جهاد اصغر، جهاد اکبر، جهاد کبیر)

سرگرد پاسدار قاسم گوروی با بیان اینکه بسیج، جهاد با استکبار نفس است گفت: اگر بتوانیم نفس سرکش خودمان را به تسخیر در بیاریم برنده ایم. و اولویت اول یک بسیجی جهاد با نفس است.

وی در ادامه گفت:جهاد اکبر مقدمه جهاد اصغر است؛ در جهاد اکبر باید با نفس خویش مقابله کرد و کسی که می خواهد میدان‌دار جهاد اصغر باشد، حتما باید وارد میدان جهاد اکبر شده باشد.

سرگرد پاسدار قاسم گوروی جهاد اکبر را یک عرصه جهاد دائمی و جهاد کبیر مرحله ای بالاتر است، جهاد کبیر ایستادگی و عدم تبعیت از مشرکین و کفار و اطاعت نکردن از دشمن و کافران و خصمی که در میدان مبارزه با دین اسلام قرار گرفته است مفهوم آن دانست و تصریح کرد:دشمن در لایه های متفاوت نفوذ می کند بایستی دشمن را بشناسیم و در مقابل آن بایستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه در پایان گفت:بسیجی مظلوم می شود تا ظلم را از دیگری دور کند این فلسفه بسیج است مظلوم اما مقتدر و بسیج برای نوجوانان و جوانان مایه شور آفرینی است، برای دوستان مایه امید آفرینی و برای دشمنان بیم است.

در پایان برنامه نمایش اقتدار بسیج از بسیجیان نمونه شهرستان کرخه تجلیل به عمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =