تجربه لذت بخش خرید گیفت کارت ارزان با گیفت کارتی

آیا به فکر خرید گیفت کارت ارزان برای پلتفرم‌های موردنظرتان هستید؟ آیا در خرید یا تهیۀ اشتراک در وب‌سایت‌های خارجی دچار مشکل شده‌اید و به‌دنبال راه‌حل مناسبی می‌گردید؟

وب‌سایت گیفت کارتی در خدمت شماست تا با ارائه انواع کارت‌های هدیه برای پلتفرم‌های محبوب دنیا کمکتان کند تا با ایجاد حساب کاربردی پیشرفته، خرید حق اشتراک و دانلود محتوای غیررایگان و ... برایتان کاری ساده و راحت شود. اما آیا می‌دانید گیفت کارتی این کار را چگونه انجام می‌دهد؟

آشنایی با سایت گیفت کارتی

همۀ ما می‌دانیم که کشورمان درگیر تحریم است و بسیاری از کمپانی‌ها و شرکت‌های جهان ما را تحریم کرده‌اند. نام کشور ایران متأسفانه در بسیاری از پلتفرم‌های پرکاربرد جهانی در لیست سیاه قرار دارد. به همین دلیل آن‌ها خدماتی را به‌صورت مستقیم به ما ارائه نمی‌دهند. وب‌سایت گیفت کارتی راه‌حلی برای دریافت خدمات غیرمستقیم از این پلتفرم‌هاست. شما می‌توانید از طریق این سایت، اقدام به خرید گیفت کارت ارزان و مناسب کنید و سپس با کد یکتای این کارت هدیه، از محتوای غیررایگان پلتفرم‌ها بهره‌مند شوید و از آن‌ها لذت ببرید.

بسیاری از کاربران دنیا با استفاده از حساب پی‌پال، ویزا کارت و ... خریدهایشان را انجام می‌دهند، اما متأسفانه این سرویس‌ها نیز برای ما ایرانی‌ها در دسترس نیستند. هرچند شما با سختی زیاد می‌توانید به این حساب‌ها دسترسی پیدا کنید، اما باید هزینه و انرژی بسیار زیادی را برایشان بگذارید که اصلاً به‌صرفه نیست. در چنین موقعیتی، فقط کارت‌های هدیه هستند که می‌توانند نیازتان را به‌طور کامل برطرف کنند. این کارت‌ها با کد یکتای چند رقمی‌شان، کمکتان می‌کنند تا تحریم‌ها را دور بزنید و خریدتان را انجام دهید.

وب‌سایت گیفت کارتی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

در وب‌سایت گیفت کارتی می‌توانید اقدام به خرید گیفت کارت ارزان برای پلتفرم‌های مختلف کنید. در ادامه لیستی از محصولات این وب‌سایت را در اختیارتان می‌گذاریم و دربارۀ آن‌ها توضیح می‌دهیم:

گیفت کارت پلی استیشن

کمپانی سونی برای کنسول‌های بازی خود، سامانه‌ای را تحت‌عنوان پلی‌استیشن‌استور راه‌اندازی کرده‌است. در این سامانه می‌تواند جدیدترین بازی‌ها را دانلود کنید و از آن‌ها لذت ببرید. اما متأسفانه امکان دانلود مستقیم به‌دلیل مشکلات پرداخت وجود ندارد، اما شما می‌توانید گیفت کارت‌های مخصوص پلی استیشن را از سایت گیفت کارتی بخرید و با خیال راحت، بازی موردعلاقه‌تان را دانلود کنید. با خرید گیفت کارت پلی استیشن از گیفت کارتی، می‌توانید جدیدترین بازی‌های منتشرشده از سوی کمپانی سونی را دانلود کنید و جزء اولین نفرهایی باشید که آن بازی را تجربه می‌کنند.

گیفت کارت ایکس باکس

برای ایکس باکس نیز می‌توانید به فروشگاه تخصصی این کنسول مراجعه و از محتواهای مختلف استفاده کنید. برای این کار نیز مجدد نیاز به کارت هدیه دارید تا امکان استفاده از محتوای پولی این فروشگاه وجود داشته باشد.

تجربه لذت بخش خرید گیفت کارت ارزان با گیفت کارتی

گیفت کارت نتفلیکس

آیا اهل تماشای فیلم و سریال هستید؟ اگر پاسختان مثبت است، قطعاً نام نتفلیکس را شنیده‌اید. این پلتفرم درزمینۀ انتشار جدیدترین و به‌روزترین فیلم یا سریال‌ها فعالیت می‌کند. با نتفلیکس می‌توانید جزء اولین نفرهایی باشید که یک فیلم یا سریال را می‌بینند. حق اشتراک این سایت در قالب کارت هدیه در وب‌سایت گیفت کارتی به فروش می‌رسد که می‌توانید آن را بخرید.

گیفت کارت اسپاتیفای

آیا اهل شنیدن موسیقی هستید؟ اگر پاسختان مثبت است، قطعاً با مشکلاتی مثل دانلود موسیقی، پیداکردن آهنگ‌های موردعلاقه و ... روبه‌رو شده‌اید. پلتفرم اسپاتیفای تمام این مشکلات را از بین می‌برد، چون آهنگ‌های مختلف را در دسته‌بندی‌های متنوع قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند با چند کلیک ساده، آهنگ خاصی را پیدا کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. برای بهره‌مندی از خدمات ویژۀ اسپاتیفای، باید اکانت آن را داشته باشید که وب‌سایت گیفت کارتی حق اشتراک آن را در قالب کارت هدیه می‌فروشد.

گیفت کارت اپل

با خرید گیفت کارت اپل می‌توانید به محتویات آیتونز و سرویس‌های دیگر اپل دسترسی پیدا کنید. درواقع با استفاده از این کارت هدیه، امکان دانلود محتواهای غیررایگان از اپل استور وجود دارد.

گیفت کارت استیم

آیا به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید؟ وب‌سایت استیم امکان دسترسی به صدها بازی مختلف را برایتان فراهم می‌کند. با خرید گیفت کارت استیم به‌راحتی می‌توانید از لذت بازی‌های غیررایگان این پلتفرم بهره‌مند شوید. امکان خرید گیفت کارت ارزان استیم و پلتفرم‌های مشابه در گیفت کارتی، این سایت را تبدیل به انتخاب اول بسیاری از گیمرها می‌کند.

تجربه لذت بخش خرید گیفت کارت ارزان با گیفت کارتی

گیفت کارت ریزر گلد

ریزر گلد به‌عنوان یک کارت اعتباری برای گیمرها به‌شمار می‌آید که با استفاده از آن می‌توانید به خدمات وب‌سایت ریزر دسترسی داشته باشید. با استفاده از این کارت اعتباری، امکان استفاد از آن برای ازبین‌بردن قفل‌های داخلی بازی‌های اختصاصی یا خرید درون بازی‌ها وجود دارد.

یوسی پابجی موبایل

اگر اهل بازی پابجی هستید، قطعاً اسلحه‌ها و لباس‌هایی را دیده‌اید که در حالت عادی امکان خرید آن‌ها را ندارید. شما می‌توانید با استفاده از یوسی پابجی موبایل که در وب‌سایت گیفت کارتی به فروش می‌رسد، از امکانات نامحدود این بازی بهره‌مند شوید.

سی پی کالاف دیوتی

طرفداران بازی کالاف دیوتی قطعاً می‌دانند که سی پی چیست. سی پی درواقع واحد پول این بازی است که از طریق آن می‌توانید به محتوای غیرپولی‌اش دسترسی پیدا کنید. بنابراین اگر می‌خواهید مراحل کالاف دیوتی را با لذت بیشتری پشت سر بگذارید، سی پی‌های آن را به‌اندازۀ موردنیازتان از وب‌سایت گیفت کارتی بخرید.

خرید از وب‌سایت گیفت کارتی چگونه است؟

خرید گیفت کارت ارزان از گیفت کارتی بسیار ساده است؛ کافیست وارد سایت شوید، از نوار جست‌وجو یا منوی مربوطه، کارت هدیه موردنظرتان را بیابید. سپس وارد صفحۀ محصول شوید و روی دکمۀ اضافه کردن به سبد خرید کلیک کنید و با طی کردن مراحل خرید، گیفت کارت موردنظر را بخرید و از ویژگی‌های بسیار خوب آن بهره‌مند شوید.

وب‌سایت گیفت کارتی رابط کاربری بسیار ساده‌ای را برای کاربران خود در نظر گرفته‌است تا آن‌ها بتوانند بدون هیچ پیچیدگی در مراحل خرید، کارت هدیه موردنظرشان را بخرند. این سایت دارای پشتیبانی فعال نیز است تا به کاربران در خصوص نحوۀ استفاده از محتوا مشاوره دهند. بنابراین اگر به هر دلیلی امکان خرید گیفت کارت ارزان و مناسب از این پلتفرم را نداشتید، کافیست تا با پشتیبانی آن تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان مشکلاتتان را حل کنند. با خرید گیفت کارت از این سایت، دیگر لازم نیست به مراجع غیرمعتبر اعتماد کنید یا مراحل سخت و پیچیده‌ای را برای خرید کارت هدیه پشت سر بگذارید.

جمع‌بندی

در این مطلب، به‌طور کامل دربارۀ خرید گیفت کارت ارزان از گیفت کارتی حرف زدیم و محصولات متنوع این وب‌سایت را معرفی کردیم. در کنار محصولات معرفی‌شده، چندین محصول دیگر نیز در این پلتفرم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بخرید. وب‌سایت گیفت کارتی سعی می‌کند قیمتی بسیار ارزان و مناسب برای محصولات خود در نظر بگیرد تا همه بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند و تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر در استفاده از خدمات وب‌سایت‌های خارجی داشته باشند.

قیمت‌های گیفت کارتی نسبت‌به بسیاری از رقبا در سطح بازار بهتر است. به همین دلیل بسیاری از مشتری‌ها و کاربران ترجیح می‌دهند که به‌جای خرید از این منابع و صرف هزینه‌های بسیار زیاد، از مجموعۀ گیفت کارتی خریدشان را انجام دهند.

پلتفرم گیفت کارتی به‌عنوان یک پلتفرم محبوب درزمینۀ خرید گیفت کارت ارزان و معتبر توانسته است جایگاه خود را در بازار به‌دست بیاورد و مشتری‌های زیادی را ازآنِ خود کند. شما نیز می‌توانید وارد این سایت شوید و با استفاده از خدمات متنوع آن، تجربۀ لذت‌بخش‌تری از استفاده از پلتفرم‌های خارجی داشته باشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1841014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =