حاجی‌پور: امکانات زیاد فولاد، مدیران غیربومی را به خوزستان می‌کشاند

کاپیتان اسبق فولاد خوزستان گفت: شاید دلیل تمایل زیاد مدیران غیربومی به فوتبال خوزستان، امکانات زیاد باشگاه فولاد است، نمی‌دانم مدیران امروز فولاد چگونه به این باشگاه آمده‌اند.

افشین حاجی‌پور امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در اهواز در خصوص شرایط باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: اگر به گذشته رجوع کنیم و تاریخ فولاد را ببینیم، متوجه می‌شویم که صاحبان اصلی فولاد و کسانی که فولاد را به‌وجود آورده‌اند نسل ما بوده است. نسلی که علیرغم وجود پیشنهادات مختلف در آن زمان، چند سال از لیگ‌های پایین‌تر به پای فولاد ماند تا این تیم را به لیگ برتر برساند. من و سهراب بختیاری‌زاده اولین ملی‌پوشان این باشگاه بودیم و نمی‌دانم گناه ما چه بوده که از سوی فولاد دیگر هیچ گاه به ما ها توجهی نشد.

وی افزود: قبل‌ها ما به خواسته هواداران و ندای قلب‌مان گوش کردیم و فولاد را رها نکردیم تا با این تیم به سطح اول فوتبال ایران رسیدیم، امروز خدا را شاکریم که فولاد امروز چنین امکانات خوبی دارد اما برای ما سوال است چرا از ما و نسل ما در این باشگاه استفاده نمی‌شود.

کاپیتان اسبق فولاد خوزستان گفت: همه می‌دانیم در گذشته خوزستان در تیم ملی چندین بازیکن داشت که آن را حاصل مدیریت درست فوتبال استان در آن زمان می‌دانم، خطابم امثال آقای دهکردی است که با جان و دل کار می‌کرد و او را پدر مدیریت فوتبال خوزستان می‌دانم، هنوز هم مدیران خوبی در فوتبال استان داریم اما چرا اکنون مدیران غیربومی در فوتبال استان ما سر کار هستند؟

وی ضمن ابراز گلایه نسبت به حضور مدیران غیربومی و بدون رزومه فوتبالی، ادامه داد: شاید دلیل تمایل زیاد مدیران غیربومی به فوتبال خوزستان، وجود امکانات زیاد در باشگاه فولاد است؛ نمی‌دانم مدیران امروز فولاد چگونه به این باشگاه آمده‌اند .

بازیکن سابق تیم ملی، فولاد، استقلال تهران و سپاهان گفت: در شروع فصل که منصوریان در فولاد بود، هواداران او را نمی‌خواستند اما مدیران باشگاه همه جوره به حضور او اصرار داشتنند، در آن مقطع تیم پشت سر هم می‌باخت و همان موقع من گفتم که فولاد کل فصل را از دست داد. شرایطی برای فولاد درست کردند که همه هنگ کردند که این تیم با این همه امکانات و با این جایگاه چرا چنین بلایی را سرش می‌آورند. من به نکونام هم ایراد وارد می‌کنم که چرا آنگونه تیم را رها کرد و رفت در حالی که می‌توانست بهتر عمل کند.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از بازی این هفته فولاد برابر استقلال در لیگ برتر، بیان کرد: با وضعیتی که فولاد در این فصل دارد و شرایط بسیار خوب استقلال، به‌نظرم اگر فولادی‌ها بتوانند یک تساوی هم از این دیدار کسب کنند، کار بزرگی کرده‌اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1845001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =