راهنمای خرید اتو و چرخ خیاطی برای جهیزیه عروس

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع اتو و چرخ خیاطی مناسب جهیزیه عروس آشنا کنیم تا بتوانید بهترین تجهیزات را تهیه کنید.

امروزه انواع مختلفی از اتو و چرخ خیاطی در برند های متفاوتی، تولید می شوند که تنوع این تجهیزات انتخاب آنها را دشوار کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اتو و چرخ خیاطی مناسب جهیزیه عروس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

خرید اینترنتی یا حضوری؟

هر دو روش خرید مزایا و معایب خاصی دارند، که ابتدا باید آنها را بسنجیم و با توجه به آن خرید کنیم. در خرید اینترنتی شما می توانید در هر استانی خرید خود را انجام دهید و فاصله شما از فروشگاه مهم نیست. برای خرید اینترنتی لازم نیست زمان خود را برای رفت و آمد به مغازه تلف کنید و به راحتی می توانید با استفاده از اینترنت، خریدتان را انجام دهید.

معمولا تخفیف و پیشنهادات خرید اینترنتی، نسبت به خرید حضوری بیشتر است. در خرید اینترنتی تنوع محصولات بیشتر است و شما می توانید انواع‌ مختلفی از وسایل جهیزیه را انتخاب کنید و سفارش دهید. در خرید اینترنتی شما نمی توانید محصول را پیش از خرید لمس کنید و از جنس آن مطمئن شوید. برای رسیدن محصولات اینترنتی خود باید چند روز صبر کنید و حتی ممکن است ارسال محصولات شما تاخیر پیدا کند. در بعضی مواقع ممکن است مشکلات فنی در روند خرید اینترنتی به وجود آید و شما نتوانید به راحتی آن محصول را تهیه کنید.

در خرید حضوری شما می توانید محصولات را لمس و از جنس و کیفیت آنها باخبر شوید. می توانید در همان لحظه محصول خود را تحویل بگیرید و به منزل ببرید. بنابراین، انتخاب خرید اینترنتی و حضوری به تصمیم نیاز شما بستگی دارد.‌

ویژگی یک سایت مناسب برای خرید اینترنتی جهیزیه

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی سایت های مختلفی وجود دارند که می توانید از آن اتو و چرخ خیاطی را تهیه کنید. یک سایت خرید جهیزیه خوب، باید ویژگی های مانند پشتیبانی بیست و چهار ساعته در طول هفته داشته باشد. همچنین این سایت باید محصولات را سریع ارسال کند، ضمانت بازگشت محصولات را داشته باشد و سالم بودن کالا را به شما ضمانت دهد. سایت امیرعلی دوخت تمام این امکانات را دارد و شما می توانید با اطمینان کامل از این سایت خرید کنید.

راهنمای خرید اتو و چرخ خیاطی برای جهیزیه عروس

انواع چرخ خیاطی خانگی

چرخ خیاطی های خانگی انواع مختلفی دارند که می توانید، در سایت امیرعلی دوخت آنها را مشاهده کنید. چرخ خیاطی های خانگی نسبت به چرخ خیاطی های دیگر سبک تر هستند و قیمت پایین‌تری دارند. کار با چرخ خیاطی های خانگی راحت است و می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

معیارهای انتخاب چرخ خیاطی

برای انتخاب چرخ خیاطی باید به نکات خاصی توجه کنید و با توجه به آن، چرخ خیاطی خانگی مناسب خود را تهیه کنید. یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب این دستگاه، وزن آن است. چرخ خیاطی خانگی باید سبک باشید تا بتوانید به راحتی آن را در منزل جا به جا کنید و از آن استفاده کنید. حتماً هنگام خرید این محصول دقت کنید که چرخ خیاطی شما سوزن پایینی داشته‌ باشد. این قابلیت در دوخت و دوز انواع لباس‌ها و شلوارها به شما کمک میکند.

یک چرخ خیاطی خانگی خوب باید قابلیت دوخت انواع پارچه ها را داشته باشد، تا بتوانید پارچه‌های مختلفی را با آن بدوزید. چرخ خیاطی خانگی شما باید قابلیت هایی مانند سوزن نخ کن و جا دکمه زن، باید داشته باشد. این قابلیت دوخت و دوز را آسان می کند و حتماً هنگام خرید این تجهیزات به آن دقت کنید. یکی دیگر از معیارهای خرید چرخ خیاطی خانگی، قابلیت تنظیم کشش نخ است که این ویژگی از پاره شدن نخ جلوگیری می کند.

راهنمای خرید اتو و چرخ خیاطی برای جهیزیه عروس

انواع اتو خانگی

یکی دیگر از لوازم خانگی که حضور آن در هر خانه‌ای ضروریست، اتو بخار است. اتوها انواع مختلفی دارند و در مکان های مختلفی از آنها استفاده می شود. اتو لباس سنتی، اتو های عمودی یا اتو بخار معمولی و پرسی انواعی از اتوها هستند که می توان برای خانه و جهیزیه عروس آن‌ها را تهیه کرد. در ادامه این مطلب شما را با انواع اتوها آشنا می کنیم.

اتو لباس سنتی معمولی

نام دیگر اتو لباس سنتی اتو خشک است، این اتوها ساختار ساده ای دارند و قابلیت های کمی دارند. این تجهیزات دارای یک صفحه فلزی و یک پنل هستند، کار با این اتو بسیار آسان است. صفحه فلزی این تجهیزات روی پارچه قرار میگیرد و با استفاده از پنل می توانید دمای اتو را تنظیم کنید. این اتو برای دانشجوها و کسانی که می خواهند یک اتو ساده، با کمترین هزینه داشته باشند مناسب است. اتوهای خشک قابلیت هایی مانند اسپری آب و خاموش شدن به صورت اتوماتیک ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم هنگام استفاده از این اتو، به صورت جداگانه از اسپری آب استفاده کنید و پس از اتمام کار خود حتماً از خاموش شدن آن مطمئن شوید.

اتو بخار معمولی

پرفروش ترین اتو خانگی اتو بخار معمولی است و محبوبیت زیادی دارد. این محصول نسبت به اتو سنتی قابلیت و امکانات بیشتری دارد و پیشرفته است. این اتو ها دارای یک مخزن آب هستند که آب را ذخیره می کنند و بخار تولید می کنند. کارکردن با اتو بخار معمولی بسیار آسان است و کافیست هنگام خارج شدن بخار، اتو را روی پارچه قرار دهید. بخار اتو باعث‌ می شود چروکهای لباس در مدت زمان کمتری باز شود و به پارچه آسیب وارد نشود. بعضی از این اتوها دارای سیم جمع شونده و خاموش شدن خودکار هستند که مزایای زیادی دارند.

راهنمای خرید اتو و چرخ خیاطی برای جهیزیه عروس

اتو پرس

این محصول یک صفحه بزرگ و صاف دارد که روی لباس های شما قرار می‌گیرد و چروکهای آن را از بین می‌برد. با استفاده از اتو پرس می توانید با کمترین انرژی، لباس های خود را اتو کنید. این اتو بخار و گرمای بسیار زیادی را تولید می‌کند بنابراین هنگام استفاده از آن باید مراقبت لباس و دستان خود باشید.

معیارهای انتخاب اتو

نکات مهمی در انتخاب اتو خانگی وجود دارد که حتماً باید هنگام خرید به آن توجه کنید و با توجه آن، اتو خانگی خود را انتخاب کنید.

وزن

اتو خانگی باید وزن مناسب و سبکی داشته باشد تا بتوانید به راحتی در طول روز از آن استفاده کنید.

خاموش شدن خودکار

این قابلیت یکی از بهترین قابلیت های اتو محسوب می شود که از سوختگی جلوگیری می کند.

مدت زمان گرم شدن

یک اتو خانگی خوب باید در مدت دو تا سه دقیقه، به خوبی داغ شود و بخار ،گرمای مناسبی را تولید کند.

صفحه کفی اتو

صفحه اتو باید طراحی هوشمندانه داشته باشد تا بتواند بخار و گرما، به طور یکسان روی پارچه منتقل کند. هنگام تهیه لوازم جهزیه جدا از قیمت به کیفیت و تجربه ای که برند تولید کننده آن در طول مدت فعالیت خود کسب کرده نیز توجه کنید. یکی از بهترین گزینه خواندن نظرات مصرف کنندگان و افرادی است که محصولی را که شما قصد خرید آن را دارید در حال حاضر در اختیار دارند. هم چنین توجه کنید که وضعیت نمایندگی و خدامت پس از فروش آن چگونه است؟ سپس تصیم خود را بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1845263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =