آخرین اخبار از انفجار پادگان سپاه در ملارد

فارس نوشت: مجروحان و شهدای «پادگان نظامی مدرس» از محل این حادثه منتقل شدند. تمامی مجروحان انفجار امروز پادگان نظامی مدرس به بیمارستان‌های شهریار انتقال یافتند. بر اساس این گزارش، شهدای این حادثه نیز از محل حادثه منتقل شدند.
در حال حاضر نیروهای انتظامی و امنیتی با حضور در اطراف پادگان شرایط منطقه را رصد می‌کنند و گفته می‌شود گروهی از کارشناسان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش برای بررسی علل این حادثه وارد این محیط نظامی شده‌اند.
اهالی روستای بیدگنه با تأکید بر اینکه از صدای انفجار به شدت وحشت زده شده بودند از شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی به شدت ابراز تأسف کردند.

 

 23 مجروح به 5 بیمارستان کرج منتقل شدند
مهر نوشت:
مرکز هدایت عملیات بحران کشور پابان عملیات انتقال 23 مجروح حادثه انفجار پادگانی در ملارد را ساعت 40/16 عصر امروز اعلام کرد.
مجتبی خالدی با اعلام پایان عملیات اورژانس در حادثه انفجار ظهر امروز گفت: از مجموع 23 مجروح این حادثه هشت مصدوم به بیمارستان شریعتی کرج، یک مجروح با 60 درصد سوختگی به بیمارستان مدنی کرج، دو مجروح به بیمارستان البرز کرج، پنج مجروح به بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار و هفت مجروح به بیمارستان تامین اجتماعی شهریار منتقل شده اند، که دو تن از این مجروحان هم اکنون در اتاق عمل هستند.

کارشناس مسئول مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور اظهار داشت: از سوی مرکز رسیدگی به حوادث و فوریتهای پزشکی منطقه انفجار، ناوگانی با استعداد انتقال 100 مجروح به محل این حادثه اعزام شده بود که در نهایت 23 مجروح از این حادثه به مراکز درمانی کرج و شهریار منتقل شدند.

وی با اعلام اینکه کوچکترین مجروح این حادثه 25 ساله و بزرگترین مجروح 52 ساله بوده است گفت: ناوگان اورژانس در این حادثه شامل 23 آمبولانس، چهار اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه بالگرد بود.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =