موضع گیری عجیب معاون رئیسی در پرونده فساد بزرگ چای دبش /حملات تکراری به حسن روحانی و دولتش

ایسنا اظهارات معاون پارلمانی رئیسی درباره پرونده فساد چای دبش را منتشر کرده که بازهم به روال همیشگی دولت، با فرافکنی و حمله به دولت روحانی تلاش کرده تقصیرات دولت رئیسی در این پرونده را پنهان کند.

«سیدمحمد حسینی» صبح شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ در نشست صمیمی و پرسش و پاسخ صریح و بدون تعارف دانشجویان دانشگاه علوم پایه گلستان که در سالن شهید فخری‌زاده این دانشگاه واقع در سرخکلاته برگزار شد، اظهار کرد: با مدنظر قرار دادن توان مالی کشور، رسیدن به یک نظام عادلانه پرداخت به کارکنان دولت یکی از مهمترین خواسته‌های رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه دولت با توجه به آینده و با استفاده از همه ظرفیت‌ها موضوع نظام عادلانه و کاربردی پرداخت حقوق را پیگیری می‌کند، ادامه داد: باید نکات مثبت و کارهای بزرگی که در کشور در کنار پیشرفت‌ها در سیاست خارجی انجام می‌شود را دید و همین‌ها امیدآفرینی می‌کند.

سیگنال «قدرت طلبی» قالیباف /اعتماد به نفس واقعی یا ترساندن رقیب؟!

بخش عمده فساد بزرگ چای دبش در دوره وزارت ساداتی نژاد بوده است /۲ ماه قبل گزارشاتی دریافت کرده بودم /شاید تخلفات دیگر هم شده باشد

جعفرزاده: مردم برای اموات از دست رفته روحانی صلوات می‌فرستند /دولت چه زمانی می خواهد مسئولیت فساد چای دبش را قبول کند؟

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم دست روی دست نگذاشت تا رویه اقدامات انجام نشده در دو دولت "یازدهم و دوازدهم" را ادامه دهد، افزود: دولت در حوزه مسکن، هم اکنون یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در اقصی نقاط کشور در حال ساخت دارد و عزم دولت در این زمینه ساخت و تحویل کاملاً جدی است.

وی از تعیین تکلیف و یا تکمیل ۲۵۰ هزار مساکن مهر نیمه تمام باقیمانده از دولت نهم و دهم خبر داد و خاطرنشان کرد: تامین زمین یکی از مشکلات بسیار مهم بود که هم اکنون همه دستگاه‌ها و نهادها در تلاش هستند تا مشکل مسکن کشور حل شود.

حسینی در خصوص گشت ارشاد مدیران توضیح داد: بنا بر این است که ابتدا از مدیریتی استفاده شود که پیگیر کار بوده و انگیزه خدمت داشته باشند و هم اکنون اعضای دولت عزم خود را جزم کرده‌اند تا کار کنند و قطعاً با مدیران متخلف هم برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دولت قبل داشتیم که برخی مدیران در پشت میز دستگیر شدند، اضافه کرد: در همین دوره داریم‌ که خود دولت برخورد می‌کند و نمونه آن را در ماجرای "چای دبش" دیدیم که خود دولت متوجه شد و پرونده را تکمیل و تحویل دستگاه قضا داد.

این مقام مسئول نقد را لازمه پیشرفت دانست و با تاکید بر اینکه باید راهکار ارائه کرد، در خصوص وضعیت سربازی جوانان گفت: دفاع از کشور مهمترین اقدام است که باید با استفاده از ظرفیت جوانان آن هم فرزندان همه اقشار جامعه محقق شود و تحمل این سختی جوان را برای زندگی آماده کرده و دولت در زمینه کاهش یا افزایش و یا تصمیم دیگر، نظر ستاد کل نیروهای مسلح را اجرایی می‌کند.

وی کاهش زمان سربازی را یکی از پیشنهادات و اقدامات ستاد کل عنوان و تصریح کرد: برخی از نهادها در جذب امریه با توجه به رشته تحصیلی و تخصص دانشگاهیان اقدام کرده‌اند که بسیار مفید است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1846403

برچسب‌ها