معرفی کامل ساعت سیتیزن به همراه روش‌های تشخیص نمونه‌های اصل از فیک

در باب معرفی ساعت سیتیزن جزئیات فراوانی وجود دارد که هر یک از آنها می‌تواند بر انتخاب افراد تأثیرگذار باشند. بنابراین شناخت این برند می‌تواند اولین قدم برای استفاده از محصولات سیتیزن باشد که در این نوشتار به آن خواهیم پرداخت.

مجموعه سیتیزن یکی از برجسته‌ترین برندهایی است که در جهان شناخته شده است و در زمینه تولید انواع ساعت مچی در زمره‌ی برترین‌ها قرار دارد. این شرکت ژاپنی در سال 1918 فعالیت خود را با شعار «تولید ساعت مچی برای همه شهروندان جهان» آغاز کرد و در طول بیش از یک قرن توانست رضایت طیف وسیعی از افراد را به‌عنوان مشتریان وفادار خود جلب کند.

تاریخچه برند سیتیزن

همان‌طور که بیان شد تولید ساعت سیتیزن اصل به سال 1918 بازمی‌گردد، جایی که موسسه تحقیقات ساعت شوکوشا (Shokosha) آغاز به کار کرد. جالب است بدانید اولین ساعت که با لیبل سیتیزن عرضه شد مربوط به سال 1924 است که یک ساعت جیبی بود. در ادامه و در سال 1930 مجموعه سیتیزن به طور رسمی کار خود را آغاز کرد و اولین ساعت مچی آن یک سال بعد روانه بازار شد. از همان زمان تولید انبوه ساعت سیتیزن در مدل‌های مختلف در دستور کار شرکت قرار گرفت و این مجموعه محصولات خود را به کل جهان صادر کرد.

در سال‌های فعالیت کمپانی سیتیزن، تاریخ‌های پرفروغی دیده می‌شود. به‌عنوان‌مثال در سال 1962 یکی از باریک‌ترین ساعت‌های مچی جهان با موتوری به قطر تنها 75/2 میلی‌متر تولید شد. همچنین در سال 1966 این شرکت اولین ساعت الکترونیکی جهان را با نام X-8 روانه بازار کرد. در ادامه نیز اولین ساعت کوارتز آنالوگ یعنی CRYSTRON SOLAR CELL تولید شد که برای تأمین انرژی خود از شارژ نوری استفاده می‌کرد. به این ترتیب، دنیای ساعت‌های مچی همه ساله منتظر نوآوری‌های جذاب مجموعه سیتیزن بود و این شرکت هم توانست روند رو به رشد خود را حفظ کند.

راهنمای خرید ساعت سیتیزن اصل

عوامل متعددی وجود دارد که در هنگام خرید ساعت سیتیزن باید موردتوجه قرار گیرد. اولین و مهم‌ترین نکته مراجعه به نمایندگی ساعت سیتیزن است که دلایل منطقی بسیاری پشت این توصیه وجود دارد. این کار باعث می‌شود که خریدی مطمئن داشته باشید، در حالی که از خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند خواهید شد. مورد دیگر مدنظر قرار دادن میزان بودجه‌ای است که برای خرید ساعت سیتیزن اصل در نظر گرفته‌اید. خوشبختانه محصولات شرکت سیتیزن دارای تنوع بسیاری قابل‌توجهی هم از حیث قیمت و هم از منظر طرح و استایل هستند.

هدف خود را از خرید مشخص کنید تا در هنگام مراجعه به نمایندگی ساعت سیتیزن دچار سردرگمی نشوید. در مجموعه سیتیزن کالکشن‌های مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها با هدف خاصی تولید شده‌اند و امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. بنابراین توصیه می‌شود نیازهای خود را برای داشتن یک ساعت مچی بشناسید، سپس برای خرید اقدام کنید.

سایز ساعت از دیگر نکات مهمی است که معمولاً افراد از آن غافل می‌شوند. در انتخاب ساعت سیتیزن باید به اندازه مچ خود دقت کنید و ساعت را مطابق با آن تهیه کنید. در نظر داشته باشید که ساعت‌هایی که صفحه آنها بزرگ هستند بر روی مچ‌های باریک ظاهر بسیار نامناسبی خواهند داشت. در صورتی که خرید خود را از یک نمایندگی ساعت سیتیزن انجام دهید، باید به گارانتی محصول مورد نظرتان توجه کنید. تمامی مدل‌های ارائه شده توسط این شرکت دارای گارانتی معتبر هستند و فروشنده موظف است تا مدارک هویتی مربوط به ساعت را به شما تحویل داده و شرایط فعال شدن گارانتی به طور کامل شرح دهد.

روش‌های تشخیص ساعت سیتیزن اصل

برای این منظور روش‌های متعددی وجود دارد که با پیچیدگی‌های زیادی همراه نیستند، در حالی که هر یک از آنها کاربردی هستند. باید در نظر داشت برای برند موفقی مانند سیتیزن، نمونه‌های فیک بسیاری در بازار موجود است که برخی از آنها شباهت بسیار زیادی به مدل‌های اصلی دارند؛ از این رو شناخت ساعت سیتیزن مهم‎‌ترین کاری است که قبل از اقدام به خرید باید انجام داد.

معرفی کامل ساعت سیتیزن به همراه روش‌های تشخیص نمونه‌های اصل از فیک

Original citizen watch

بررسی کارت گارانتی

یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که برای بررسی اصالت محصولات سیتیزن می‌تواند معرفی کرد، کارت گارانتی معتبر است که تا حدودی زیادی بر اصل بودن محصول صحه می‌گذارد. این کارت گارانتی بین‌المللی است، به این ترتیب مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی ساعت سیتیزن در سراسر جهان از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

بررسی کدهای حکاکی شده در پشت ساعت

از دیگر معیارها برای بررسی اصل بودن ساعت سیتیزن بررسی کد رفرنس و کد کالیبری است که در معمولاً در پشت محصولات درج می‌شود. لازم به ذکر است که این کدها منحصربه‌فرد بوده، بنابراین با وارد کردن آنها در سایت سیتیزن می‌توانید مشخصات ساعت مدنظرتان را مشاهده کنید. بدیهی است در صورت فقدان کد یا معتبر نبودن آن بعد از وارد کردن به سایت باید از خرید امتناع کنید.

شناخت ویژگی‌های ساعت سیتیزن اصل

همان‌طور که پیش‌تر نیز بیان شد، کمپانی سیتیزن در ساعت‌های خود از تکنولوژی‌های منحصربه‌فردی استفاده می‌کند که دانش آن تنها نزد این شرکت است. با توجه به این موضوع یکی از روش‌های تشخیص ساعت سیتیزن اصل شناخت کامل ویژگی‌های آن است، چرا که در مدل‌های کپی این موارد دیده نمی‌شوند. برای مثال مواردی مانند اکو درایو، زمان‌سنجی اتمی، سوپر تیتانیوم و امواج رادیویی بخشی از خصوصیت‌های تولیدات این کمپانی به شمار می‌روند.

توجه به لوگوی سیتیزن

در مدل‌های فیک مغایرت‌های کوچک و یا بزرگی در لوگو برند سیتیزن دیده می‌شود که با کمی دقت می‌توان به آنها پی برد. بهترین منبع برای شناخت لوگوی اصلی سیتیزن سایت اصلی این مجموعه است. توصیه می‌شود حتماً لوگوی موجود بر روی ساعت مدنظرتان را با آنچه در سایت این کمپانی وجود دارد مطابقت دهید و در صورت مشاهده کوچک‌ترین مغایرت خرید خود را متوقف کنید.

بررسی قیمت ساعت سیتیزن

بدیهی است که ساعت‌های فیک با مارک سیتیزن دارای قیمت به مراتب پایین‌تری نسبت به مدل‌های اصلی هستند. دلیل این امر نیز استفاده از متریال بی کیفیت و عدم توانایی برای لحاظ کردن تمامی امکانات موجود در نمونه‌های اصلی است. قیمت تمامی تولیدات سیتیزن در وبسایت این شرکت قابلیت استعلام دارند. در صورتی مشاهده تفاوت قیمت نسبت به خرید با احتیاط بیشتری اقدام کنید. البته این روش همیشه قابل استفاده نیست به این دلیل که برخی از افراد نمونه‌های فیک را با قیمت مدل‌های اصل ارائه می‌کنند.

مراجعه به نمایندگی ساعت سیتیزن، مطمئن‌ترین راه برای خرید

با توجه به آنچه بیان شد، خرید محصولات سیتیزن از نمایندگی‌های مجاز این مجموعه بهترین گزینه موجود برای دوستداران این برند محبوب است. در این بین، مجموعه واچلند به عنوان نمایندگی رسمی محصولات سیتیزن در ایران، شرایطی را فراهم کرده تا کاربران عزیز بتوانند خرید مطمئنی را تجربه کنند. این مجموعه که فعالیت خود را از سال 2013 شروع کرده است همواره در ارائه خدمات و محصولات لوکس پیشتاز بوده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1847154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =