بهره‌برداری از واحد تولیدکننده فیبرنوری در شهرک صنعتی کاسپین

با حضور استاندار یک واحد تولیدکننده فیبر نوری در شهرک صنعتی کاسپین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، رحمانی معاون اقتصادی استاندار، مددخانی فرماندار آبیک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، واحد تولیدی پیشرو بهینه نوآوران در شهرک صنعتی کاسپین شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسید.

این واحد در زمینه تولید انواع فیبر نوری زمینی و هوایی و عرضه کلیه محصولات و تجهیزات مخابراتی و شبکه با سرمایه‌گذاری یک میلیون دلار ارزی و ۳۰۰میلیارد ریالی و با اشتغال‌زایی ۲۰نفر مستقیم فعالیت می‌کند.

همچنین استاندار قزوین از دو واحد صنعتی داتیس الکتریک مهام تولیدکننده انواع چراغ‌های ال ای دی و صنایع چوبی و بازرگانی ای پی دبیلو ایرانیان مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این دو واحد تولیدی قرار گرفت.

شرکت داتیس الکتریک مهام با سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰میلیارد ریال منجر به اشتغال ۴۴نفر به صورت مستقیم شده و محصولات این شرکت در سال جاری به چند کشور آفریقایی صادر شده است.

واحد صنعتی صنایع چوبی و بازرگانی ای پی دبیلو ایرانیان تنها تولیدکننده ترکیه‌ای هایگلاس ای جی تی با سرمایه‌گذاری خارجی ترکیه‌ای در زمینه تولید ام دی اف با برند AGT فعالیت می‌کند.

این شرکت با سرمایه‌گذاری ۴۰میلیون یورو منجر به اشتغال‌زایی ۱۴۰نفر به صورت مستقیم شده است. محصولات ام دی اف هایگلاس این شرکت سهم بیش از ۶۰درصد بازار ایران را تامین می‌کند.

رستمی، رییس سازمان صمت استان قزوین هم در حاشیه این بازدید گفت: ۵۰۳ واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۸ هزار میلیارد تومان در شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال بیش از 24هزار نفر فراهم شده است .

همچنین ۲۳۴ واحد با سرمایه گذاری حدود ۳ هزار میلیارد تومان هم در شهرک صنعتی کاسپین مستقر می باشند که منجربه اشتغالزایی بیش از ۱۱ هزار نفر شده است.

به گفته رییس سازمان صمت استان به ۱۶۲ طرح صنعتی زمین تخصیص داده شده و ۱۷ طرح هم در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارد.

بهره‌برداری از واحد تولیدکننده فیبرنوری در شهرک صنعتی کاسپین

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1848157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =