رفع اختلال جایگاه‌های سوخت استان قزوین

رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت استان قزوین گفت: با همکاری جایگاه‌داران و تلاش متخصصین شرکت نفت، ۸۵جایگاه عرصه سوخت استان به وضعیت عادی برگشته و مشکل ۹۳درصد جایگاه‌ها رفع شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا یعقوبی، رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در قزوین، آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت استان قزوین را تشریح کرد.

یعقوبی گفت: باتوجه به هماهنگی و همکاری مالکین و مدیران محترم جایگاه‌های سوخت استان که با مسئولان شرکت نفت قزوین صورت گرفت تا ساعت۲۳ شب گذشته، تعداد ۸۵جایگاه سوخت در استان فعال و وارد چرخه سوخت‌رسانی شدند و ۹۳درصد جایگاه‌های سوخت در سطح استان فعال هستند.

او افزود: باتوجه به وضعیت پایدار سوخت‌رسانی در استان، تیم‌های پشتیبان سامانه هوشمند با همکاری جایگاه‌داران مشغول راه‌اندازی برخط و آنلاین می‌باشند و پیش‌بینی می‌شود که طی ساعت‌های آینده شاهد برقراری ارتباط آنلاین و سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی در برخی از جایگاه‌های استان باشیم.

همچنین تمامی جایگاه‌های برون‌شهری در محورهای مواصلاتی استان نیز فعال می‌باشند.

رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت استان قزوین از همکاری صمیمانه مالکین محترم جایگاه‌ها و همچنین همشهریان عزیز به دلیل همکاری و تأملی که طی ساعات گذشته داشتند، صمیمانه قدردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1850272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =