ایرنا نوشت:

مسافران اتوبوس ایرانی که صبح امروز سه شنبه در استان وان ترکیه مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفتند، در زائر سرای شهر 'عادل جواز' استان بیتلیس اسکان یافتند.
با هماهنگی های صورت گرفته از سوی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ارزوم، مسافران اتوبوس ایرانی در زائر سرای فوق اسکان یافتند تا به وضعیت آنان رسیدگی شود. براساس گزارشات دریافتی، دو تن از مجروحان این حادثه به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شدند ولی پنج نفر دیگر از مجروحان همچنان در بیمارستان های منطقه تحت معالجه قرار دارند.
سرکنسولگری ایران در ارزروم در تماس با مقامات استانداری وان، ژاندارمری و مسوولان بیمارستان ها پیگیر وضعیت مسافران ایرانی است. با هماهنگی های صورت گرفته از شرکت اتوبوسرانی مربوطه خواسته شده است یک دستگاه اتوبوس دیگر برای انتقال مسافران به تهران به استان وان اعزام کند. نماینده سرکنسولگری ایران برای بررسی وضعیت حادثه دیدگان به منطقه اعزام خواهدشد.
در حمله مسلحانه صبح امروز به یک اتوبوس مسافربری ایرانی در حوالی شهرستان 'ارجیش' از توابع استان 'وان' هفت تن زخمی شدند. یک خودرو که شماره پلاک آن هنوز مشخص نشده، قصد متوقف کردن اتوبوس ایرانی را داشت ولی راننده اتوبوس از متوقف کردن خودرو خودداری کرد و متعاقب آن اتوبوس به رگبار بسته شد.
282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =