واحد مرکزی خبر نوشت:

رسانه های ترکیه از حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک دستگاه اتوبوس مسافری ایران در خاک این کشور و زخمی شدن هشت نفر خبر دادند. به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه حریت، این اتوبوس با چهل سرنشین از مرز گوربولاک در خاک ترکیه، عازم سوریه بود که نیمه شب گذشته در منطقه چلبی باغ از توابع شهرستان زلزله زده ارجیش از توابع استان وان مورد هجوم مسلحانه دو شخص ناشناس واقع شد.
بنا به گزارش حریت، مهاجمان برای متوقف کردن اتوبوس اقدام به شلیک گلوله کردند اما راننده این اتوبوس به رغم زخمی شدن از ناحیه سر با سرعت هر چه تمام اتوبوس را از محل حادثه دور کرده و پس از طی ده کیلومتر به یکی از پاسگاههای بین راهی رساند.
در گزارش حریت آمده است: علی دین پرور راننده اتوبوس؛ فاطمه واحدی(25 ساله) به بیمارستان بیتلیس؛ گوهر علی پور به بیمارستان وان؛ سکینه بوداغی و عبدالوهاب عموغا و نوراله علی آبادی به بیمارستان صحرایی ارجیش و دو تن دیگر که نامشان مشخص نشده به بیمارستان عادل جواز منتقل شده اند. بر اساس گزارش حریت حال مجروحان رضایت بخش است.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
    11 4
    بیچاره ایرانی در هیچ جای دنیا دیگر ارزش و اعتباری ندارد.
    • بدون نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
      3 1
      چه ربطی داره؟ یعنی به یه ترک یا آمریکایی یا ونزوئلایی حمله نمیشه؟
  • بدون نام IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
    1 0
    تورو خدا يكي اسم مجروحين را بنويسه مادر وپدر دوستم هم يك شنبه رفتند تركيه تا به سوريه بروند وبعد اين حادثه دو روزه كه زنگ نزدند و ازشون خبري نيست.