نتایج پنجمین دوره انتخابات هیات‌مدیره خانه مطبوعات قزوین اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نتایج انتخابات هیات‌مدیره خانه مطبوعات این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: درصد مشارکت بالای اعضای خانه مطبوعات استان در انتخابات این خانه نشان از رشد و بالندگی اهالی رسانه است.

او افزود: مشارکت در این دوره از انتخابات۸۸ درصد بوده و ۱۳۲نفر در این انتخابات شرکت کردند که از بین ۲۲نامزد ۹نفر به عنوان عضو اصلی و ۶نفر به عنوان عضو علی‌البدل برای این دوره انتخاب شدند.

براتی گفت: اعضای اصلی شامل سید مصطفی جعفری با ۶۵رای، عاطفه مشایخ موینی با ۵۳رای، مهناز اسماعیلی با ۶۹رای، احمد خورگامی با ۵۴رای، حسن رجبی با ۶۴رای، زینب کلهر با ۷۰رای، محمد بهرامی با ۶۸رای، اسماعیل بخشی با ۶۷رای و سیده محبوبه امیدوار سیاهکل محله با ۷۲رای بودند.

این مسئول ادامه داد: نفیسه مهرداد، سحر محمدعلیخانی، رقیه صوفی نیارکی، سید فرهاد حسینی، آرش شایسته نیا و حسن عابدینی نیز به عنوان اعضای علی البدل شناخته شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای این دوره از خانه مطبوعات استان از منتخبین خواست به دور از جانبداری و دخیل نمودن مسائل هیجانی، شخصی و سلیقه‌ای صرفاً به دنبال مشارکت و مشاورت در ساماندهی موضوعات پر اهمیت و پیگیری امور صنفی اصحاب رسانه در استان باشند.

انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات ۲۸آذر ماه۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ آغاز و تا ساعت ۱۲ ادامه داشت که با استقبال خوب اعضای خانه تا ساعت ۱۳ و ۱۵دقیقه تمدید شد.

گفتنی است در این دوره از ۱۵۰عضو اصلی مجاز به شرکت در انتخابات، ۱۳۲نفر مشارکت داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1850873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =