بحث داغ درباره عکس قدیمی جانی دپ / آیا چنین چیزی ممکن است؟

یک صحنه جالب از فیلم «دزدان دریایی کارائیب» که به شکلی علمی غیرممکن به نظر می‌رسد بحث داغی در فضای مجازی به راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فیلم «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» صحنه‌ای جنجالی با حضور جانی دپ و اورلاندو بلوم وجود دارد که پس از سال‌ها حالا محل بحث کاربران فضای مجازی شده است.

در این صحنه جنجالی جانی دپ و اورلاندو بلوم را می‌بینیم که از یک قایق واژگون برای خودشان زیردریایی می‌سازند و در حالی که فضایی برای نفس کشیدن در قایق باقی مانده زیر آب راه می‌روند.

بیشتر بخوانید:

کاربری در توییتر این صحنه را به اشتراک گذاشته و نوشته است: «فراموش نکنیم زمانی را که کاپیتان جک اسپارو قوانین فیزیک را زیر پا گذاشت.»

همین عکس و اظهارنظر بحث داغی میان کاربران راه انداخته است. آیا این چنین کاری از نظر علمی امکان پذیر است؟‌

بحث داغ درباره عکس قدیمی جانی دپ / آیا چنین چیزی ممکن است؟

بر اساس گزارش نیوزویک، آدام سویج و جیمی هاینمن این کار را برنامه تلویزیونی خود آزمایش کردند. آن‌ها ابتدا سعی کردند که با یک قایق پارویی واژگون خود را به زیر آب بکشند اما عملا موفق به انجام این کار نشدند.

آن‌ها برای ایجاد فشار و رفع مشکل شناوری نزدیک نزدیک ۲۵۰ کیلوگرم به قایق فشار اضافه کردند اما دوباره تلاششان بی‌ثمر ماند. آن‌ها در نهایت به این نتیجه رسیدند که برای پایین بردن قایق در آب باید چیزی اندازه یک تن به آن فشار وارد کرد. دو انسان نمی‌توانند این فشار را ایجاد کنند و دوباره از زیر آب با غلبه بر این فشار قایق را به سطح برگردانند.

پس قاعدتا در فیلم دزدان دریایی کاراییب دو شخصیت داستان نمی‌توانستند به این راحتی قایقشان را زیر آب بکشند و کف دریا قدم بزنند.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1851808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =