امام جمعه مشهد گفت: وحدت تا مرز همدلی برای جامعه امروز ما امری ضروری است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام احمد علم​الهدی در نخستین گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه با دعوت آیت​الله مهدوی کنی در این مراسم حضور یافته، طی سخنانی گفت: تحولات سیاسی بعد از رحلت رسول خدا، نتیجه استفاده یک عده از سرسپردگان و وابستگان به منبر رسول الله بود. اما آنها پس از تحولات غدیر آنچنان دگرگون شدند که به صورت عنصر مواجهه گر با امام عادل در آمدند.
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه از دل دولت توسعه سازندگی، جریانی بوجود آمد که در جنگ صهیونیست ها در غزه با کمال وقاحت در ارگان مطبوعاتی خود نوشتند، «حماس تروریست است و اسرائیل حق دارد»، گفت: از کنار قدرت دولت سازندگی، گروهی به وجود آمد که به لیبرال دموکرات بودن افتخار می​کرد.
چکیده سخنان وی به این شرح است:
·         از دل دولت عدالت جریان انحرافی بوجود آمد که برای سرباز گیری از توان جبهه لائیک استفاده کرد و همه مقدسات را زیر سوال برد و تا آنجا پیش رفت که به انبیا الهی هم توهین کرد.
·         از همه اینها بدتر، سران فتنه بودند که در کانون​های قدرت نظام بودند و با فتنه انگیزی جمهوری ایرانی را مقابل جمهوری اسلامی علم کردند.
·         اصولگرایان باید مومنانه و قهرمانانه در میدان باشند و در مقابل کانون​هایی که می​خواهند با قدرت یابی و قدرت پروری در بستر قدرت در نظام رشد کنند، بایستند. اصولگرایان وظیفه ای جز تکلیف محوری ندارند و این مهم تنها با وحدت بوجود می آید.
·         مطالبات رهبری بالاتر از وحدت است. ایشان به دنبال چیزی بالاتر از وحدت هستند و آن همدلی است. چون وحدت اگر به همدلی نرسد، پاسداری از ارزش​های نظام قابل تحقق نیست.مطالبه رهبری در مساله وحدت در این حد و مرز است و این مهم تنها در سایه وحدت قابل تحقق است.
* آنهایی که می خواهند کنار رهبری و ولایت باشند، باید کنار جامعتین باشند.
* مجلس نهم با همه مجالس گذشته فرق می کند، چرا که یک پایگاه مبارزاتی ضد استکباری خواهد بود. ما در مجلس نهم، اگر چه به دکتر و متخصص و سیاست مدار نیاز داریم اما سینه چاک ولایت می خواهیم.
مشروح اظهارات وی را در گزارش نهایی خبرآنلاین از این گردهمایی بخوانید.
/29212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    باعرض سلام و خسته نباشید ویژه خدمت مدیریت محترم وب سایت خبرانلاین بنده وبلاگی خبری دارم که خواستم با اجازه شما از مطالب بسار خوب شما و خبرهای داغ شمادر وبلاگم استفاده کنم. با تشکر فراوان سعید خدامی سعیدی
  • بدون نام MY ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    بار الها به همه ما بصیرت عطا فرما.