مهر نوشت:

آیت الله احمد علم الهدی با اشاره به شرایط کنونی منطقه و جهان و همچنین تهدیدات و تحریم های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص لزوم وحدت در میان اصولگرایان گفت: مقام معظم رهبری بارها در بیاناتشان به موضوع وحدت تاکید داشتند و فرمودند وحدت به معنای همدلی است.
علم الهدی در ادامه افزود: اگر همدلی نباشد وحدت میسر نخواهد شد و اگر وحدت میان نیروهای انقلاب نباشد نمی توان در مقابل توطئه های دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرد.
امام جمعه مشهد همچنین با تأکید بر اینکه هم اکنون در مقطع حساسی هستیم، گفت: اگر بنا باشد ما انسجام و همدلی و آرمان های خود را به دنبال جامعتین حفظ نکنیم در رویارویی با استکبار سرنوشت نامعلومی خواهیم داشت.
علم الهدی در پایان به سابقه درخشان جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حضور حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی در راس این دو نهاد ارزشمند اشاره کرد و در توصیه به اضلاع اصولگرایی که هنوز به جبهه متحد نپیوستند اظهار داشت: تمام اضلاع اصولگرا حزب الهی و متدین هستند و توصیه بنده به کسانی که هنوز به جبهه متحد اصولگرایان نپیوستند این است که تحت هر شرایطی وابستگی شان را از روحانیت قطع نکنند.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =