مجتمع تفریحی و گردشگری در شهرکرد احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری شهرکرد ملزم گردید مطالعات کامل فنی، مهندسی، زیست محیطی، ترافیکی و... را برای احداث مجتمع تفریحی و گردشگری در ۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع اراضی واقع در میدان قمربنی هاشم علیه‌السلام را آغاز کند.  

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین استان چهارمحال وبختیاری، در دویست و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد پیشنهاد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری شهرکرد جهت اجرای مجموعه تفریحی و گردشگری در عرصه‌ای به مساحت ۶۲ هزار ۵۰۰ مترمربع واقع در میدان قمربنی‌هاشم(ع) از طریق مشارکت با بخش خصوصی در قالب قرارداد مشارکت مدنی مطرح و پس از بحث و تبادل نظر بر استماع نظرات کارشناسی از طریق ویدیو پرژکتور ضمن موافقت با کلیات انجام مطالعات‌ و طراحی، مقرر گردید به نحوی طراحی انجام شود که ضمینه استفاده عموم شهروندان در آن فراهم و زیر ساخت‌های ضروری با کاربرد تفریحی و گردشگری در طرح پیش‌بینی و کلیه نکات فنی، مهندسی، ایمنی و ترافیکی در آن رعایت شود.

مصطفی حیدری در این جلسه با توجه به اهمیت وجود فضاهای تفریحی و گردشگری در شهر، گفت: از آنجایی که فراهم نمودن تفریحات شاد و مفرح از عناصر مهم جذب گردشگر می‌باشد به تبع اهمیت دادن به این بخش بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را به دنبال دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: شهرکرد به یک مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری در شان مرکز استان نیاز دارد تا علاوه بر استفاده شهروندان، زمینه حضور بیشتر گردشگر را فراهم کند که امکان احداث این مجتمع تفریحی و گردشگری در ورودی شهرکرد وجود دارد.

وی بیان داشت: شهرداری شهرکرد ملزم گردید مطالعات کامل فنی، مهندسی، زیست محیطی، ترافیکی و... را برای احداث مجتمع تفریحی و گردشگری در ۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع اراضی واقع در میدان قمربنی هاشم علیه‌السلام را آغاز کند و اقدامات لازم در خصوص اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری فراخوان جذب سرمایه گذار را به عمل آورد.

حیدری با اشاره به لزوم توجه به توسعه گردشگری شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: سند این ۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه ورودی شهرکرد در میدان قمر بنی‌هاشم(ع) با کاربری تفریحی و گردشگری به‌نام شهرداری شهرکرد صادر شد.

شبکه زمینی برق در بلوارها و معابر اصلی شهر عملیاتی شود

رییس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد نیز به مشکلات شبکه برق هوایی در شهرکرد اشاره کرد و گفت: زمینی شدن شبکه برق در بلوارها و معابر اصلی شهر بایستی عملیاتی شود.

یوسف صادقی گفت: حفاری‌های فیبرنوری به‌طور منظم و براساس زیرساخت‌های موجود انجام شود زیرا برخی حفاری‌ها محیط‌های خیابان و کوچه‌ها را از بین می‌برد.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی برای نیروهای هَرَس درختان در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در دستور کار قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =