بازارشب برای نخستین بار درشوش برپا میشود

فرماندار شوش با تاکید بر ساماندهی بازار این شهرستان و کنترل قیمت کالاها و مواد غذایی گفت: بازار شب برای نخستین باردرشوش برپا میشود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن حویزه روز یکشنبه در نخستین جلسه هماهنگی بازارشب شهرستان شوش با حضورمعاونین سیاسی اجتماعی،برنامه ریزی وعمرانی ودستگاههای اداری شهرستان اظهار داشت: ساماندهی بازار این شهر یکی از مطالبات مردم بوده که با تحقق آن چهره و منظر شهری شوش نیز از وضعیت نامناسب فعلی خارج شده و دستفروشان نیز با استقرار در بازارچه ای مشخص بدون سد معبر و در غرفه هایی مشخص به کار و فعالیت خواهند پرداخت.

وی از شهرداری، اصناف و نیز سایر دستگاه های مرتبط با بازار، خواست در راستای ساماندهی بازار شهر شوش نسبت به جانمایی و برپایی بازارچه شوش برای انتقال دستفروشان به آن محل اقدام نمایند.

فرماندار شوش برپایی بازارچه روز و شب در شوش را راهکاری مناسب برای کنترل قیمت ها همچنین کاهش بار ترافیکی در هسته این شهر دانست.

تاکید فرماندار شوش بر نرخگذاری کالاها و خدمات

فرماندار شوش در ادامه این جلسه با تاکید بر نرخگذاری کالاها و خدمات از سوی اصناف، از اداره تعزیرات و اصناف این شهرستان خواست با هماهنگی و برنامه ریزی نسبت به نرخگذاری کالاها و خدمات برای هر صنف اقدام نمایند تا قیمت ها کنترل شود.

وی در ادامه از اصناف و بازاریان شوش خواست برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی ، عرضه کالاهای تو لید داخل را در اولویت قرار دهند

فرماندار شوش همچنین بر آرامش و امنیت بازار تاکید کرد و از نیروی انتظامی خواست همچنان در راستای وظیفه قانونی خود در زمینه تامین امنیت بازار شوش اقدام نماید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =