زلزله 4.9 ریشتری خراسان جنوبی را لرزاند

فرماندار سربیشه به ایرنا گفت: در گزارشهای اولیه با توجه به اینکه مرکز زلزله در حوزه مرزی بین شهرستانهای سربیشه و نهبندان در منطقه 'درح' خالی از سکنه است.این واقعه تاکنون هیچ خسارات جانی نداشته است.
'غلامرضا حسینپور' افزود: دو گروه امدادی و انتظامی جهت بررسی خسارات به منطقه زلزله زده 'درح' اعزام شدند. وی گفت: با توجه به نزدیکی دو روستای ' دهنه و شیر' به کانون زلزله احتمال خسارت در این دو روستا بیشتر است. او اظهار داشت: تا این لحظه از خسارات مالی زلزله نیز گزارشی نرسیده است.
زمین لرزه 4.9 ریشتری ساعت پنج و 26 دقیقه و 43 ثانیه صبح امروز حوالی 'درح' در شهرستان سربیشه واقع در استان خراسان جنوبی را لرزاند.

 

تخریب 2 منزل مسکونی در زلزله درح خراسان جنوبی
این درحالی است که خبرگزاری فارس از تخریب 2 منزل مسکونی در زلزله درح خراسان جنوبی خبر داد و توشت: صبح امروز پس از وقوع زمین لرزه 4.9 ریشتری بخش درح شهرستان سربیشه امدادگران هلال‌احمر شهرستان‌های نهبندان و سربیشه به این منطقه اعزام شدند. امدادگران در حال حاضر در حال ارزیابی منطقه درح هستند.
خبرهای دریافتی از کارشناسان ارزیاب جمعیت هلال‌احمر حاضر در منطقه زلزله‌زده حاکی از آن است که تا این لحظه زلزله مذکور هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است.بر اساس خبرهای دریافتی کارشناسان تاکنون دو منزل مسکونی به طور کامل تخریب و 12 رأس گوسفند تلف شده‌اند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =