تولید و انتشار ۸ هزار قسمت انیمیشن «دیرین دیرین»

مدیر پلتفرم «دیرین دیرین» در برنامه «صمیمانه» گفت: تاکنون حدود هشت هزار قسمت از انیمیشن‌های «دیرین دیرین» را با کمک دوستان و همکارانم که نزدیک به ۴۰ نفر هستند، تولید و منتشر کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، نوزدهمین برنامه «صمیمانه» با حضور مهدی حاج‌ محمود عطار مدیر سکوی «دیرین دیرین»، محسن مظفری مدیر پخش خانگی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، رضا سلیمانی مدیر پخش، تجاری‌سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی، برخی مدیران ساترا و با اجرای رسول مهربانی برگزار شد.

عطار در ابتدای برنامه با یادی از مرحوم ابوالحسنی، مدیر پیشین سکوی «دیرین دیرین» بیان کرد: این مجموعه با همت و تلاش ایشان، خلاقیت و طنازی آقای علی درخشی، کمک‌های بهرام عظیمی و شاهکارهای محمدرضا علیمردانی توانسته در قلب مردم جا بگیرد.

وی افزود: تاکنون حدود هشت هزار قسمت از انیمیشن‌های «دیرین دیرین» را با کمک دوستان و همکارانم که نزدیک به ۴۰ نفر هستند، تولید و منتشر کرده‌ایم.

در ادامه سلیمانی گفت: معمولا در جست‌وجوها در فضای مجازی و موتورهای جست‌وجو، دسترسی به این سکو کمی دشوار است و این ویدیوهای تولیدی هستند که در ابتدا در سکوها و رسانه‌های دیگر پیشنهاد می‌شوند و رتبه سکوی «دیرین دیرین» کمی پایین است، بنابراین تقویت جایگاه سکو در موتورهای جست‌وجو لازم به نظر می‌رسد.

وی با طرح یک پرسش ادامه داد: سوال من از مدیران سکوی مذکور این است که آیا صرفا انیمیشن‌های «دیرین دیرین» در این سکو منتشر می‌شوند؟ به نظر می‌رسد ما می‌توانیم در این رسانه شاهد آثار دیگری هم باشیم.

مظفری هم در ادامه برنامه درخصوص فرم ارائه محصولات گفت: ما دو کار داشتیم که در حالت دو بعدی عرض اندام کردند و توانستند بسیاری از کارهای سه بعدی و حتی خارجی را کنار بزنند. یکی «دیرین دیرین» و دیگری «شکرستان». اما حالا باید دید ادامه این کار چگونه پیش خواهد رفت؟

تولید و انتشار ۸ هزار قسمت انیمیشن «دیرین دیرین»

عطار در جواب سوال مظفری خاطرنشان کرد: یکی از سکوهای پیشران در حوزه تولید محتوا قراردادی را با ما منعقد کرد و ما با مشارکت این سکو اولین سریال انیمیشنی ایران را تولید کردیم و در آن سکو منتشر شد.

برنامه «صمیمانه» هر هفته روزهای چهارشنبه با هدف معرفی سکوهای دارای مجوز از ساترا در سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی ضبط و از طریق خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، رسانه‌های کاربر محور، کانال‌های پرمخاطب پیامرسان های بومی و شبکه خبر دو منتشر می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1860306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =