مهر نوشت:

غلامعلی حداد عادل عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در خصوص اینکه چه تضمینی برای اینکه همه شاخص‌های اصولگرایی در انتخاب کاندیداهای این طیف برای انتخابات مجلس لحاظ شود، گفت: ما تلاش می کنیم تا بهترین ها انتخاب شوند. سعی ما این است تا فهرست مناسبی از کاندیداهای اصولگرا تهیه شود اما مطمئنا این کار نیز مانند هر کار بشری خالی از نقیصه نخواهد -بود.
نماینده تهران در بیان اهمیت وحدت و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص با توجه به بیداری اسلامی درمنطقه و الگو بودن جمهوری اسلامی ایران برای کشورهایی که انقلاب در آنها رخ داده است، اظهار داشت: مسلم است که رهبر انقلاب خواهان وحدت همه ملت ایران در پشتیابانی ازانقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق اهداف امام خمینی و همین طور اجرای رهنمودهای خودشان دردوران زعامتشان هستند.
وی همچنین روش جبهه متحد برای وحدت در میان اصولگرایان را روش خوبی ارزیابی و تصریح کرد: ما وظیفه داریم اسلامی و عقلانی برخورد کنیم و از خدا هم می خواهیم دراین خصوص توفیقمان دهد.
از سوی دیگر حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو شورای داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی روند وحدت اصولگرایان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: همه نشانه‌ها حکایت از وحدت حداکثری اصولگرایان دارد و جبهه پایداری نیز به فرآیند وحدت خواهد پیوست.
نماینده مردم تهران در مجلس تعیین شاخص‌های شایستگی و تطبیق این شاخص ها بر کاندیداهای اصولگرایان را وظیفه اصلی جبهه متحد اصولگرایان خواند و گفت:‌ مبنای انتخاب کاندیداهای جبهه اصولگرایان باید شایستگی افراد باشد و نباید فشار احزاب و گروه‌های عضو جبهه متحد را مبنای انتخاب کاندیداهای اصولگرا قرار داد.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =