ایسنا نوشت:

رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، با اشاره به فعالیت‌های جبهه پایداری برای انتخابات پیش رو گفت که تصمیم‌گیری این جبهه برای نحوه‌ی لیست‌دهی در انتخابات به چگونگی ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات بستگی دارد.

اهم اظهارات حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان  به شرح زیر است:

* ما در جبهه پایداری تمام تلاشمان را به کار بردیم تا وحدتی با سایر اصولگرایان ایجاد شود و در این راستا پیشنهادات مختلفی دادیم که یکی از آنها تغییر برخی افراد بر مبنای منشور جامعتین بود اما متاسفانه جواب مثبتی نشنیدیم و از پنج پیشنهاد ارایه شده حتی یکی از آنها هم مورد قبول واقع نشد.

* ما باز هم برای اثبات حسن ظن خود خدمت بزرگان قوم رسیدیم و پیشنهاد دیگری دادیم که هیاتی از طرفین تشکیل شود تا تلاش کنیم لیست واحدی که مورد قبول مردم حزب‌الله باشد به تصویب برسد اما در این‌باره هم جواب مثبتی نشنیده‌ایم.

* تلاش می‌کنیم تا راه‌هایی را برای رسیدن به لیست مشترک با اصولگرایان پیدا کنیم تا به توافق، جمع‌بندی و وحدت با جبهه متحد اصولگرایان دست پیدا کنیم اما نتیجه‌ی این تلاش‌ها به واکنش جبهه متحد اصولگرایان بستگی دارد.

  لیست جداگانه از سوی جبهه پایداری

* در این صورت باید صف‌آرایی و آرایش انتخاباتی را ارزیابی کنیم؛ اگر اصلاح‌طلبان به صورت سازماندهی شده در انتخابات نیایند یک تصمیم می‌گیریم اما اگر سازماندهی شده وارد انتخابات شوند باید تصمیم دیگری گرفت، لذا باید صبر کرد و دید که آرایش انتخاباتی بر چه اساس صورت می‌گیرد.

* اگر اصلاح‌طلبان به صورت سازماندهی شده به انتخابات ورود نکنند قطعا باید رقابتی ایجاد شود و نمی‌شود گروهی لیست بدهند و از همه‌ی مردم بخواهیم به آن لیست واحد رای دهند؛ قطعا باید نوعی رقابت باشد تا تحریک و تشویق بیشتری اتفاق بیفتد و دست مردم هم در انتخاب صالح و اصلح بازتر شود تا مردم تصمیم‌گیری و انتخاب بهتری داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
    12 0
    په نه په...
  • بدون نام GB ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
    9 0
    یعنی واقعا انتظار دارند که اصلاح طلبان لیست هم بدهند؟