مهر نوشت:<BR>

عضو کمیته داوری و نظارت جبهه متحد اصولگرایان با تأکید بر اینکه اصولگرایان با فهرست مشترک در انتخابات مجلس نهم شرکت می کنند، گفت: اصلاح طلبان معتقد به آرمان های امام و انقلاب اسلامی می توانند در انتخابات شرکت کنند.
حجت الاسلام سیدرضا تقوی عضو کمیته داوری و نظارت جبهه متحد اصولگرایان عصر امروز در حاشیه مراسم ختم پسر محسن رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به جبهه پایداری، گفت: جبهه پایداری به عنوان یکی از جریان های اصولگرا در گفتمان اصولگرایی در حال حاضر مطرح است و معتقدم باید در جبهه متحد اصولگرایان حضور داشته باشند.
 
وی در خصوص برخی اختلاف افکنی ها در میان جریان اصولگرا و مطرح شدن برخی سخنان مبنی بر نرسیدن اصولگرایان به لیست مشترک برای انتخابات مجلس نهم، گفت: علی رغم برخی اخبارها اصولگرایان در غالب لیست مشترک در انتخابات مجلس نهم شرکت خواهند کرد.
 
عضو کمیته داوری و نظارت جبهه متحد اصولگرایان به حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و افزود: اصلاح طلبان پایبند به آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی می توانند در انتخابات مجلس نهم حضور پیدا کنند، چرا که عرصه انتخاباتی کشور با حضور جریان های مختلف سیاسی با شکوهتر خواهد شد.
/212212
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
    2 0
    «غالب» نه جانم «قالب»