مانع بزرگ مقابل بمب زمستانی استقلال

مهر نوشت: طبق قانون سازمان لیگ فوتبال کشور تیم های حاضر در لیگ برتر نمی توانند بازیکنان لژیونر را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

پس از پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال تنور نقل و انتقالات در بین تیم‌ها داغ شد و تیم‌ها برای تقویت خود به دنبال جذب بازیکنان مختلف بودند.

یکی از تیم‌هایی که به دنبال تقویت تیم خود بود تیم فوتبال استقلال تهران است. از زمان پایان نیم فصل اول نام‌های زیادی در لیست خرید آبی‌های پایتخت به چشم می‌خورد. از لژیونرهای مطرح ملی پوش گرفته تا بازیکنان حاضر در لیگ ایران که مدیران باشگاه استقلال تهران به دنبال جذب آنها بودند.

موضوع مهمی که در خصوص لژیونرهای ایرانی وجود دارد قانون سازمان لیگ برتر برای این فصل است. طبق قانون این سازمان باشگاه‌های ایرانی نمی‌توانند بازیکنان لژیونر که در خارج از کشور حضور دارند را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

همین موضوع باعث می‌شود تا انتقال بازیکنان لژیونر به ایران را به صورت قرضی منتفی بدانیم. در واقع هر باشگاهی بخواهد بازیکنان ایرانی شاغل در خارج را به خدمت بگیرد باید مبلغ رضایت نامه بازیکنان را پرداخت کند که رقم‌های قابل توجهی است.

شنبه ۲۳ دی ماه بود که باشگاه هال سیتی اعلام کرد قصد دارد الهیار صیادمنش مهاجم ایرانی خود را به صورت قرضی راهی یک تیم دیگر کند. همین موضوع باعث شد تا بار دیگر تنور شایعات انتقال این بازیکن به استقلال داغ شود اما با توجه به قانون سازمان لیگ به طور قطع حضور صیادمنش در ایران شدنی نیست و او به یک تیم اروپایی دیگر منتقل خواهد شد.

استقلالی‌ها پس از پایان نیم فصل اول تنها توانستند رافائل سیلوا برزیلی مدافع سابق خود را بار دیگر به خدمت گرفت. این انتقال برای استقلال تنها بسته شدن یک پرونده در فیفا را داشت تا در ادامه لیگ این تیم با مشکلات دیگری روبه‌رو نشود.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1860706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =