ایسنا نوشت:

مصطفی محمد‌نجار در گردهمایی بسیجیان وزارت کشور خطاب به کارکنان این وزارتخانه گفت: انتخابات پیش رو یک امتحان جدید برای شماست و باید ما مثل همیشه از آن سربلند بیرون بیاییم و البته از تجربیات گذشته استفاده کنیم. به این‌که چه کسی می آید و چه کسی می‌رود کاری نداریم ما طبق قانون کار می‌کنیم و باید همه چیز بر اساس مر قانون انجام شود.
اهم سخنان وزیر کشور را در ادامه بخوانید:
  • بالا بودن شور و شعف انتخاباتی یک ضرورت است. البته باید مراقب باشیم که تشنج و التهاب در فضا وجود نداشته باشد، در واقع لازم است که در عین وجود آرامش شعف انتخاباتی و مشارکت بالای مردم در صحنه نیز را مورد توجه قرار دهیم؛ چرا که وجود چنین مشارکتی نشان دهنده‌ی بالا بودن جمهوریت نظام ما و در نهایت ناامید شدن دشمنان ماست.
  • انتخابات در ده درصد شعب کاملا به صورت رایانه ‌ای برگزار خواد شد. همچنین بیش از نود درصد فرآیند انتخابات به صورت رایانه‌ای خواهد بود. در این راستا و در بحث آموزش، فعالیت‌های خوبی دنبال می‌شود تا در نهایت مردم به صحنه بیایند و دشمن را ناکام کنند و ما یکی از بهترین انتخابات‌ ها را پیش رو داشته باشیم.
  • جایی که ما در آن کار می کنیم ( وزارت کشور) جای خوبی است که آدم راحت می‌تواند به بهشت برود. پس باید قدر آن را بدانیم و سعی کنیم بیهوده وقت کسی را تلف نکنیم و خدا نکند کسی سنگ جلوی پای کسی بگذارد.در این صورت هم البته بسیجی باید این سنگ‌ها را بردارد و راه را باز کند.
  • ما باید ببینیم در حوزه‌ کاری خودمان چه کار کنیم تا کارها سریع‌تر انجام شود، روش‌ها انقلابی‌تر شود و کیفیت‌ها بالا رود و این یعنی بسیجی کار کردن و چنین حرکتی می‌تواند برلب مقام معظم رهبری لبخند بیاورد و باعث خوشحالی رئیس جمهور ما شود؛ چرا که رئیس جمهور هم بر این نکته تاکید دارند که بسیجی‌وار کار کنیم و وقت مردم را هدر ندهیم.
  • ‌فعلا این گردونه را دست ما داده‌اند و این هم برای همیشه نیست ما هم روزی می‌رویم، بنابراین باید فرصت را غنیمت بشماریم و آن را در راه خدمت به مردم عزیز صرف کنیم.
مصطفی محمد نجار همچنین در حاشیه گردهمایی بسیجیان وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برای برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای در 10 درصد از شعب سند امنیت این موضوع آماده شده و فرآیند مکانیزه نیز بررسی شده است. با توجه به زمان اعلام شده برای تبلیغات انتخابات، اگر کسی برخلاف آنچه در قانون آمده است، عمل کند با او برخورد خواهد شد.
خبرنگاری سوال کرد با توجه به این‌که برخی از مسئولین برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس استعفا داده‌اند گویا پست‌های خالی وجود دارد که نجار گفت: اینطور نیست اگر پستی خالی شده باشد، قطعا جایگزین خواهیم داشت.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =