قرارداد آبرسانی به ۵۴ روستای محروم همدان امضاء شد

حاج علی‌اکبر ابراهیمی، پدر آبرسان کشور برای آبرسانی به ۵۴ روستای محروم در استان همدان قرارداد امضاء کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، بر اساس این قرارداد، ۴۶ هزار و ۱۵۰ متر لوله برای اصلاح و توسعه خط انتقال و هزینه ساخت ۱۵ باب مخزن با حجم ۱۰ تا ۳۰ متر مکعب، توسط این خیِّر نیک اندیش، تامین شود.

در این تفاهم، نامه آبرسانی به ۱۰ روستا از شهرستان کبودرآهنگ با ۱۲هزار و ۴۰۰ متر لوله و یک مخزن ۲۰ متر مکعبی، سه روستا با سه هزار و ۵۰۰ متر لوله در شهرستان رزن، چهار روستا با سه هزار متر لوله و سه مخزن ۱۰ متر مکعبی در شهرستان درگزین، ۱۰ روستا با ۶ هزار و ۷۵۰ متر لوله و چهار مخزن در شهرستان فامنین، چهار روستا با سه هزار و ۵۰۰ متر لوله و یک مخزن در شهرستان همدان، پنج روستا با ۲ هزار و ۸۵۰ متر لوله و سه مخزن در شهرستان ملایر، انجام می شود.

همچنین بر اساس این تفاهم نامه به هشت روستا با چهار هزار و ۴۵۰ متر لوله گذاری و یک مخزن ۳۰ متر مکعبی در شهرستان نهاوند، سه روستا با سه هزار و ۹۰۰ متر لوله و سه مخزن در شهرستان تویسرکان و روستای رسول آباد شهرستان بهار با هزار متر لوله و ۶ روستا در اسدآباد با چهار هزار و ۸۰۰ متر لوله، آبرسانی می شود.

در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت، اعضای مجمع خیّرین آبرسان استان و نمایندگان این خیّر در شرکت آب و فاضلاب استان برگزار و مقرر شد، قرارداد نهایی ارسال و عملیات اجرایی این طرح ها در استان آغاز شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1862140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =