فارس نوشت:

انبوهی از سامانه موشکی ساحل به دریا، در آستانه 7 آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به این نیرو تحویل شد.
سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تحویل دهی این سامانه های موشکی گفت: رشد مؤلفه های قدرت در حوزه دفاعی، از ارکان سیاست های جمهوری اسلامی ایران، برای دفع هر نوع تهدیدی است. وحیدی افزود: تقویت روز افزون قدرت دریایی به عنوان یکی از راهبردهای اصلی وزارت دفاع با جدیت دنبال می شود.
وزیر دفاع، قدرت دریایی جمهوری اسلامی ایران را قدرتی بالنده و پویا توصیف کرد و گفت: امروز با تحویل تعداد قابل توجهی از سامانه های موشکی ساحل به دریا به نیروی دریایی ارتش، این نیرو می تواند مأموریت پدافند ساحلی را با قدرت بالاتری انجام دهد. گردان بودن سکوهای پرتاب که می تواند شعاع وسیعی از ساحل را کنترل کند، وجود شبکه ارتباطی میان سایت ها که امکان ردیابی و تخصیص اهداف چندگانه و مدیریت یکپارچه و همزمان سایت ها را فراهم می کند، از ویژگی های این سامانه های موشکی است.
وزیر دفاع همچنین، افزایش انعطاف پذیری، بالا رفتن ضریب امنیتی برای نیروهای عمل کننده خودی، شناسایی اهداف بزرگ و کوچک دریایی و انهدام همزمان آنها در فواصل دور و نزدیک و در سریعترین زمان ممکن را از دیگر ویژگی این سامانه های موشکی بیان کرد.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =