برف و کولاک شدید در تبریز/ تردد در معابر شهری به سختی صورت می گیرد

در پی بارش برف سنگین در تبریز که از شامگاه گذشته شروع شده است، تردد در معابر شهری به سختی صورت می گیرد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، بارش مداوم برف در تبریز باعث مسدود شدن معابر اصلی و فرعی شده و ظرفیت تجهیزات برف روبی شهرداری کفاف نیازهای موجود برای مسیرگشایی را نمی دهد.

این گزارش می افزاید، حجم بارش در محلات مرتفع از جمله شرق تبریز بیش از سایر مناطق بوده و علی رغم تلاش نیروهای خدمات شهری منطقه 5 تردد در برخی محلات و معابر شرق تبریز به سختی صورت می گیرد.

معاون خدمات شهری منطقه 5 تبریز اعلام کرد: درپی عملیات برف روبی و محلول پاشی که از شامگاه گذشته آغاز شده بود، ظرفیت 600 هزار لیتری تولید محلول در این حوزه به اتمام رسیده است.

احمد گلمحمدی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن ورودی های اصلی شهری از مسیر شرق تبریز، اولویت با بازگشایی معابر اصلی از جمله جاده تهران و اتوبان پاسداران بوده و برف روبی و محلول پاشی معابر فرعی در نوبت قرار گرفته است.

وی با اشاره به درخواست های مکرر از شهرک های مرزداران، باغمیشه، نصر و ... آمده است: از شهروندان خواهشمندیم با خودداری از ترددهای غیرضروری، استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و صبر و شکیبایی، عوامل خدمات شهری را در بازگشایی معابر یاری نمایند.

به گفته گلمحمدی، علی رغم کمک مناطق دیگر برای محلول پاشی در این حوزه، به دلیل گستردگی و تعدد معابر، درحال حاضر امکان مسیرگشایی معابر فرعی وجود ندارد لذا از شهروندان خواهشمندیم تا رفع مشکل از تردد غیرضروری خودداری نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =