محمد عباسی وزیر ورزش روز سه شنبه به مجلس می رود تا پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد.

15 نفر از نمایندگان مجلس از وزیر ورزش دعوت کرده اند تا روز سه شنبه به مجلس برود و به دلیل اتفاقاتی که در ورزش افتاده از جمله برکنار یزدانی خرم،کاهش سهمیه فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا،شادی شیث رضایی و محمد نصرتی و اتفاقات دو و میدانی توضیح بدهد.
همچنین جمعی از نمایندگان هم به وضعیت انتخابات در فدراسیون ها معترض هستند و تهدید کرده اند که اگر عباسی نتواند به سوالات آنها پاسخ قانع کننده ای بدهد او را استیضاح خواهند کرد.
علیرضا دهقان نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی در این مورد می گوید:«قرار بود آقای عباسی روز یک شنبه به مجلس بیایند.اما چون یک شنبه جلسه هیئت دولت است این جلسه به روز سه شنبه موکول شد.در حال حاضر بحث ما کل ورزش است و ما نمی خواهیم روی رشته خاصی زوم کنیم.یک سری اتفاقاتی دارد در خود وزارت خانه و برخی از فدراسیون ها می افتد که برای ما نگران کننده است.در بحث انتخابات در فدراسیون ها حمایت ها نباید به شکلی باشد که افراد غیر متخصص به ورزش بیایند.این برای ما نگران کننده است.چون یک سری از افراد با روحیه خاص می خواهند به ورزش تزریق شوند که این اتفاق جالبی نیست.»
251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    8 2
    نتایجی که امروز والیبال می گیرد نتیجه ی زحمات یزدانی خرم است. او در کشتی فرنگی نیز تحول عظیمی ایجاد کرد. از برکناری او کشتی و ورزش ایران آسیب می بیند