۰ نفر
۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴

نسیان مشتری مداری در خطوط هوایی داخلی

مسافران پرواز شماره 7469 به مقصد مشهد٬درحالی که قرار بود ساعت 16:50 دقیقه تهران را ترک کنند٬ساعت 23:50 دقیقه پرواز کردند وشرکت هواپیمایی کیش ایر با این تأخیر کم سابقه٬نام خود را در میان بهترین ایرلاین های تأخیری به ثبت رساند.

مسافران این پرواز که با احتساب دو ساعت حضور اجباری پیش از پرواز در فرودگاه مهرآباد٬چیزی حدود 9 ساعت در فرودگاه سرگردان بوده اند٬درتمام طول پرواز ازهیچ کدام از مسئولان این شرکت هواپیمایی حتی یک کلمه تحت عنوان عذرخواهی نشنیده اند.

مسئولان شرکت هواپیمایی کیش ایر به مسافران این پرواز گفته اند٬به دلیل بدی آب و هوا٬پرواز تأخیر داشته است اما نگاهی به جدول اطلاعات پرواز ها در سایت فرودگاه مهرآباد نشان می دهد که در این فاصله زمانی چندین پرواز به مقصد مشهد انجام شده است.

حال در چنین شریطی چرا نباید مردم از حضور خطوط هوایی خارجی استقبال کنند؟

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كاظمي IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    3 0
    هفته گذشته با كيش اير به آبادان رفتيم در رفت حدود 3 ساعت و در برگشت نيز همين حدود تاخير داشتند دريغ از يك كلمه عذر خواهي حتي اطلاع رساني و اعلام تاخير و پذيرايي در فرودگاه بعلت تاخير در زمان شام.
  • بدون نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    4 0
    سالهاست كه به مرگ ميزنند تا به تب راضي بشويم
  • بدون نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    3 0
    هفت ساعت تاخیر که خوبه درتاریخ 2/9/1390 پرواز بندرعباس به تهران هواپیمائی آتا ساعت 18.30 دققیه پس از تاخیر 2 ساعته در ساعت 20.30 دقیقه و نشستن مسافرها در داخل هواپیما به مدت 2 ساعت در ساعت 22.30 دوباره مسافرین به سالن فرودگاه هدایت شدند و تاساعت 2 بامداد در فرودگاه معطل شدند که متاسفانه شرکت شبه هواپیمائی آتا بدون هیچگومه پاسخگوئی اعلام باطل شدن پرواز را اعلام نمود و مردم را در فرودگاه به امان خدا ول کرد ،مسئولین هم که گوششان بدهکار اعتراض نبود و نهایتا" پرواز ساعت 11 صبح روز 3/9/1390پس از 17 ساعت تاخیر با ترس و لرز انجام شد چشم مسئولین شرکت رانی آتا روشن.
  • نوروزشاد IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    3 0
    پرواز چهارشنبه شب آتا از بندرعباس به مقصد تهران پس از تاخیر دوساعته شروع به مسافرگیری (بوردینگ) کرد و بااتمام بوردینگ باز هم تاخیر کرد تا این که مسافرین هواپیما را به اعتراض ترک کردند. پرواز ساعت 6 بعدازظهر بود که بالاخره در ساعت حدود 2 نیمه شب روز بعد کنسل شد! به همین راحتی! مسافران بدون استفاده از هتل یا پرواز جایگزین در فرودگاه بندرعباس رها شدند!
  • ناشناس DE ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    8 0
    واقعا به نظر من کار بسیار درستی کردن مسئولان که ایرلاین قطریه رو آوردن برای پروازهای داخلی . واقعا کار ارزشمندی هست . چرا ؟ به دلیل اینکه اول مردم دیگر نگران جون خودشون نیستند و یک پرواز آرام و لذت بخش رو تجربه می کنند . دوم اینکه حداقل یکم این ایرلاین های داخلی فرهنگ و ادبشون بالا میره . و هزار و یک آپشن خوب دیگر . به هرحال بی صبرانه منتظر هواپیماهای ایرباس قطریه هستیم .