مهر نوشت:

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آحاد مردم انقلابی ایران در موضوع انتخابات راه برگزیده روحانیت را انتخاب می‌کنند، گفت: استقبال مردمی از جبهه متحد اصولگرایان در حال حاضر خوب است و در آینده هم گسترش پیدا خواهد کرد.
محمد نبی حبیبی با تاکید بر اینکه برگزاری همایش‌های اخیر جبهه متحد اصولگرایان تاثیر زیادی بر تحکیم وحدت اصولگرایان داشته است گفت: هر اقدامی مانند برگزاری این همایش‌ها در تقویت وحدت اثر مثبت دارد.
وی افزود: متدینین انقلابی فرزندان مسجد و محراب هستند لذا با توجه به اینکه جامعتین (جامعه روحانیت مبارزه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) به عنوان سمبل روحانیت محوریت وحدت اصولگرایان را پذیرفته‌اند این اقدام آنها نویدی برای دلگرم شدن بیشتر اصولگرایان در رسیدن به اهداف انقلاب است.
در همین حال سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: چنانچه اصولگرایان وحدت و انسجام لازم را بدست نیاورند پیش بینی می کنم که با مجلسی چالشی روبرو شویم.
حجت الاسلام احمد سالک گفت: سلایق مختلف اند و برخی تفاوت نظرها یک انتظار منطقی است ولی باید همواره خداوند در نظر گرفته شود، زیرا تسویه حساب های سیاسی و شخصی بجز ایجاد شکاف در میان نیروها اثر دیگری نخواهد داشت.وی بیان کرد: باید بر اساس اصول سیاست دینی حرکت کنیم و خواص برای رشد و گسترش بیداری آحاد جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.
وی خطاب به گروه های سیاسی تاکید کرد: از بازی کردن با الفاظ بپرهیزید، به اسم کلمه گفتمان نباید هر مطلبی را مطرح کنیم. در فضای التهاب رسانه ای جز سردرگمی چیزی نصیب جامعه نمی شوند، باید دید اگر ما دائم مشغول به درگیری های داخلی باشیم چه کسانی سود خواهند برد.
این چهره سیاسی اصولگرا بیان کرد: طرح تشکیل جبهه متحد اصولگرایی ماه ها قبل در جامعه روحانیت مبارز مطرح شد و 17 جلسه کارشناسی برای بررسی ابعاد مختلف آن تشکیل شد. سالک افزود: مدتی پس از آن جبهه پایداری اعلام موجودیت کرد، البته می گویند عقبه یک ساله دارند، پس از آن نیز جبهه ایستادگی وارد میدان شد و چند جلسه دیدار با آیت الله مهدوی کنی داشتند، در خصوص مسایل مختلف انتقادات زیادی مطرح است ولی باید ببینیم کدام یک از ما در طول این سال ها اشتباه نداشته ایم، لذا باید سعه صدر داشت.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اگر نتوانیم وحدت و انسجام لازم را بدست آوریم با خطر ناشی از سه جبهه اصلاح طلبان، جریان انحرافی و دشمنان خارجی روبرو خواهیم شد.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    3 0
    ببخشید کدام مردم؟