حسین عسگری درباره اظهارنظر سرپرست تیم شاهین بوشهر و شائبه رنگی بودن داوران لیگ برتر صحبت کرد.

نایب رئیس کمیته داوران در این باره گفت:امروز در یکی از سایتهای خبری عجیب خواندم که در آن سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر گفته بود :« به حسین عسگری تبریک می‌گویم که اشتباه‌های داوری را بیان می‌کند و آنها را تایید نمی‌کند.» هر چند من متوجه این جملات نشدم و وقتی من اعلام می کنم که داوری اشتباه کرده است به این معنی است که آن را تایید کرده ام.در ادامه خبر سرپرست شاهین بوشهر ادامه داده :«خیلی خوب است که حسین عسگری اشتباهات داوران را بیان می‌کند و آن اشتباه‌ها را تایید و یا کتمان نمی‌کند. این مسئله خیلی مهم است هرچند اتفاقی برای تیم ما رخ نمی‌دهد.»من واقعا نمی دانم دراین باره چه بگویم.شاید هم خبرگزاری اشتباهات تایپی داشته باشد.امیدوارم خبرگزاری منتشر کننده این خبر از زبان سرپرست شاهین فایل صوتی گفت و گویشان را با سرپرست شاهین مرور کنند.

وی در پایان در شائبه رنگی بودن داوران لیگ برتر و صحبتهایی که این چند روزه در سایتها و مطبوعات مطرح شده است گفت:داوران ما رنگی و طرفدار هیچ تیمی نیستند و ما به طور بر کار آنها نظارت داریم.این صحبتها برای از بین بردن تمرکز داوران مطرح می شود و داوران هم به خوبی از این ماجرا آگاهند.درباره مظفری زاده هم مدتها مطرح می شود که طرفدار پیروزی است و باز هم تاکید می کنم داوران هیچ وابستگی به رنگ ها و تیمها ندارند. این اظهارنظرها بی انصافی است و امیدوارم جامعه فوتبال تحت تاثیر چنین اظهارنظرهایی قرار نگیرند.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    4 0
    آخرين شاهكارهاي او رو در بازي ذوب آهن همه ديدن!
  • رضا IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    0 3
    چرا بايد خودمون رو گول بزنيم. وضع داوري مون هم مثل وضع فوتبال مون همچين تعريفي نداره. اگه بجاي استقلال به نفع شاهين سوت مي زدن، داور رو بيچاره مي كردن. مگخ نه؟