قاچاقچی سوخت در بندرعباس ، پسر معتاد و شرور را کشت

درپی دریافت خبر قتل یک جوان با ضربات چاقو توسط شخص یا اشخاصی ناشناس در هرمزگان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان، با تشکیل تیمی به همراه بازپرس ویژه قتل به محل اعزام و پس از حضور در صحنه با جسد جوانی ۳۰ ساله که از قسمت‌های مختلف بدن مورد اصابت جسم نوک تیز و برنده قرار گرفته و به قتل رسیده بود مواجه شدند. باتوجه به وضعیت قرار گرفتن جسد این فرضیه که مقتول در محلی دیگر به قتل رسیده و سپس به صحنه کشف جسد منتقل شده باشد، در ذهن کارآگاهان قوت گرفت.

به گزارش روزنامه ایران، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام نمونه‌برداری و عکسبرداری از صحنه، با بررسی و استعلامات صورت گرفته هویت مقتول که دارای سوابق متعدد کیفری به اتهام سرقت و مصرف موادمخدر بود، احراز و مشخص شد مقتول از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده که از خانواده طرد شده و به صورت مداوم در پاتوق‌های مصرف موادمخدر تردد داشته و از طرفی به انگیزه مصرف موادمخدر و سرقت با افراد مختلفی اختلاف و درگیری داشته است که در این رابطه پنج متهم که با مقتول رابطه دوستی داشتند، دستگیر شدند و از آنان در خصوص موضوع قتل، تحقیق شد اما منکر هرگونه جرمی علیه مقتول بودند.
فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد، کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش همه جانبه و شبانه‌روزی و همچنین بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، در نهایت هویت متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در منزلش دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند. اما این متهم نیز که در قاچاق سوخت و گازوئیل فعالیت داشت، بشدت منکر دخالت در قتل بوده و مدعی شد آخرین بار مقتول را در محله «استنبیک» بندرعباس ملاقات کرده و دیگر وی را ندیده است.
همچنین متهم مدعی بود یک خودرو پژو ۴۰۵ دارد که برای تعمیرات آن را نزد تعمیرگاه مکانیکی در یکی از محلات بندرعباس سپرده است .
از طرفی نیز فرضیه انتقال جسد به محل کشف آن با استفاده از همین خودرو متصور بود که بلافاصله خودرو متهم در تعمیرگاه شناسایی شد و ضمن انتقال به پلیس آگاهی، مورد بررسی قرار گرفت که آثاری بر انتقال جسد توسط این خودرو کشف شد.

با توجه به مدارک به دست آمده، فرضیه ارتکاب قتل توسط این متهم در ذهن کارآگاهان قوت گرفت و متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی لب به اعتراف گشوده و پرده از راز جنایت برداشت.
این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: متهم اعتراف کرد در روز حادثه حوالی ساعت ۲ بامداد ۲۸ دی ماه هنگام رفتن به محله پنجه علی بندرعباس، یکی از مناطق تفریحی حاشیه‌ای بندرعباس در مسیر راه مقتول که موادمخدر مصرف کرده بود بدون دلیل شروع به فحاشی ناموسی به وی کرده و او نیز با استفاده از قمه چند ضربه به قسمت‌های مختلف بدن او از جمله پشت سر، پهلو و پشت ساق پای او زده و بلافاصله جسد مقتول را با خودرو به نزدیک محل و پاتوقش منتقل کرده بود. سپس با از بین بردن علائم و آثار جرم در خودرو، به مقصد شهرستان حاجی‌آباد متواری شده است.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1870102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =