تکمیل ۱۱۴ طرح صنعتی نیمه تمام درچهارمحال وبختیاری

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۱۴ طرح صنعتی نیمه‌تمام با سرمایه‌گذاری ۴۲ هزار میلیارد ریال در استان تکمیل و وارد چرخه تولید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری، فضل‌الله رحمتی در برنامه رادیویی مردم ومسئولین افزود: این تعداد طرح برای یک هزار و ۸۵۹ نفر اشتغالزایی کرده است.

وی همچنین از رشد ۷۲ درصدی درآمدهای وصول شده از حقوق دولتی معادن در استان خبر داد و گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۶۷ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال از این محل کسب شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تکمیل زنجیره های تولید را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: تا پایان سال یکی از زنجیره های تولید فولاد در استان تکمیل می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال موانع تولید ۱۸۳ واحد تولیدی در استان برطرف شد، اظهار داشت: همچنین در طول سال‌جاری چهار هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی استان تامین شده است.

وی تعداد واحدهای صنعتی در دست اجرای این استان را ۲ هزار و ۲۰۸ واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵۹۸ واحد دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =