۰ نفر
۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳

فارس نوشت:

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: قاتل فراری در استان خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد. عیسی هاتفی اظهار کرد: قاتل فراری که مردی 25 ساله را در روستای "خانقاه" در شهرستان مراغه با ضربات چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود در یکی از کارگاه‌های اسکلت‌بندی اطراف مشهد مقدس دستگیر شد. این جنایت که در 30 شهریور ماه امسال رخ داد که طی آن شخصی به قتل می‌رسد و قاتل پس از انجام قتل، صحنه را ترک کرده و متواری می‌شود.
هاتفی افزود: به دنبال این حادثه پرونده این جنایت برای دستگیری قاتل به جریان می‌افتد و تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با استفاده از منابع خبری و اطلاعاتی برای ردیابی مرد جنایتکار بعد از مدتی نتیجه داد و آنها به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد متهم متواری در 35 کیلومتری شهرستان مشهد در یکی از کارگاه‌های اطراف مخفی شده است. پس از هماهنگی با مقام قضایی در خصوص جلب و دستگیری قاتل فراری، ماموران با تحت نظر قرار دادن محل‌های تردد متهم موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی کرده و در یک اقدام غافلگیرانه این قاتل فراری را دستگیر و به آگاهی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اظهار کرد: در تحقیقات به عمل آمده کارآگاهان پلیس ضمن اینکه متهم به قتل اعتراف کرد و آلت قتاله(چاقو) نیز کشف شد، که پرونده در این مورد تشکیل و برای ادامه تحقیقات و اقدامات بعدی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =