دوام و قوام جمهوری اسلامی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) برقرار می‌شود

استاندار همدان: بی‌تردید آنچه زمینه‌ دوام و قوام برقراری عدالت را فراهم می‌آورد، امنیتی است که سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) در جمهوری اسلامی ایران برقرار کرده‌اند.


استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته‌ سربازان گمنام امام زمان (عج)گفت: روز سربازان گمنام در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و ضمانت اقتدار و امنیت در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

در پیام علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: جمهوری اسلامی ایران در طول حیات طیبه خویش، حرکت در مسیر عدالت را در پیشانی اقدامات خود قرار داده است و خوشبختانه توانسته به الگویی قدرتمند در اجرای عدالت اجتماعی و فرهنگی در منطقه تبدیل شود.

این پیام می افزاید: بی‌تردید آنچه زمینه‌ دوام و قوام برقراری عدالت را فراهم می‌آورد، امنیتی است که سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) در جمهوری اسلامی ایران برقرار کرده‌اند.

استاندار همدان با تبریک فرا رسیدن این هفته به تمامی سربازان گمنام امام زمان(عج) از مجاهدت‌های شبانه‌روزی حافظان سربلند و سرافراز امنیت و آرامش در جای جای میهن عزیز اسلامی و استان شهیدپرور همدان قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، یکشنبه ۶ اسفند ماه مصادف با ۱۵ شعبان سالروز تولد امام دوازدهم شیعیان حضرت مهدی موعود (عج) است که به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.

هفته اول اسفند ماه نیز به نام هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =