تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در خیابان امام خمینی(ره) کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع حادثه آتش‌سوزی گسترده انبار یک مغازه خرازی، اسباب‌بازی و نوشت‌افزار در خیابان امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابراهیم بابایی، با بیان اینکه علی‌رغم آتش وسیع، آتش‌نشانان مانع از سرایت آتش از انبار به داخل مغازه و واحدهای اطراف شدند، گفت: آتش‌نشانان، یک نوجوان گرفتار را نیز از میان دود و آتش نجات دادند.
وی افزود: در این حادثه که بعدازظهر امروز شنبه پنجم اسفندماه، حدفاصل کوچه شماره ۱۸ و ۲۰ خیابان امام رخ داد، متأسفانه یک نوجوان به‌علت شدت مصدومیت ناشی از استنشاق گاز، جان خود را از دست داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: با تلاش آتش‌نشانان یک نوجوان دیگر نجات پیدا کرد.
بابایی، با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از کسب اطلاع از حادثه از پنج ایستگاه به محل رسیدند، گفت: ضمن خارج‌کردن هشت نفر از افراد در محل حادثه، ایمن‌سازی محیط نیز توسط آتش‌نشانان انجام گرفت.
وی افزود: ۲۶ نفر شامل آتش‌نشان و مدیران ایستگاه و مدیران سازمان مرکزی آتش‌نشانی، در این حادثه حضور داشتند و به مهار آتش کمک کردند.
بابایی با بیان اینکه ردیابی و یافتن دو فرد گرفتار در داخل آتش در انبار، وقت و انرژی زیادی از آتش‌نشانان گرفت، گفت: آتش‌نشانان یکی از این افراد را با سطح هوشیاری بسیار پایین در سرویس بهداشتی واقع در انبار پیدا کردند و تحویل مأموران اورژانس دادند، اما علی‌رغم تلاش‌های عوامل اورژانس، این فرد به‌دلیل استنشاق زیاد گازهای سمی، جان خود را از دست داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: اما فرد دیگری که در جریان مهار آتش توسط آتش‌نشانان پیدا و تحویل مأموران اورژانس شد، نجات یافت.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =