به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت، قطعی AT&T از حدود ساعت ۴ بامداد پنجشنبه به وقت محلی آغاز و باعث نارضایتی تعداد بسیار زیادی از افرادی شد که قادر به برقراری تماس تلفنی، ارسال یا دریافت پیامهای متنی یا استفاده از سرویس اینترنت نبودند.
اپراتور AT&T ضمن عذرخواهی رسمی اعلام کرده است: «برای جبران این اتفاق، با مشتریان آسیبدیده ارتباط میگیریم و بهطور خودکار اعتباری برای حساب آنها اعمال میکنیم.» این شرکت همچنین در شبکههای اجتماعی خود به مشتریان اطمینان داد که برای جلوگیری از تکرار این اتفاق در آینده اقداماتی انجام خواهد داد.
۵۸۵۸
نظر شما