مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان: مردم علی‌رغم همه دلخوری‌ها باید وارد صحنه انتخابات شوند تا وضعیت تغییر کند

مدیرکل سابق ارشاد اسلامی و فعال فرهنگی با بیان این که الان وقت تغییر است، گفت: مردم باید علی‌رغم همه دلخوری‌ها وارد صحنه شوند تا وضعیت تغییر کند و آنچه شایسته مردم شریف کرمان است اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا علیزاده در مراسم جشن نیمه شعبان بیان داشت: در کشوری که دارای سرمایه‌های اقتصادی، انسانی، طبیعی فراوانی است مردم امروز با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.
وی افزود: استان کرمان دارای ذخائر مختلف معدنی، کشاورزی و ... می‌باشد اما شایسته نیست مردم استانی با این حجم از سرمایه در فقر به سر ببرند و با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کنند.
مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این که الان وقت تغییر است گفت: مردم باید علی‌رغم همه دلخوری‌ها وارد صحنه شوند تا وضعیت تغییر کند و آنچه شایسته مردم شریف کرمان است اتفاق بیفتد.
علیزاده تصریح کرد: مجلس چکیده و عصاره فضیلت‌های مردم و کشور است پس باید کسانی در مجلس حضور پیدا کنند که شایسته مجلس هستند
وی خاطرنشان ساخت: چه کرده‌اید با مردم که نمایندگی مجلس امروزه نماد رانت، دروغ، تزویر، اختلاف و تفرقه شده، کسانی که از این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها به نام خدمت به مردم استفاده کرده‌اند و وارد عرصه مهمی مثل مجلس شده‌اند اما حفظ شان مجلس و مردم را نکردند پس بیایید تغییر کنیم و به آنچه شایسته مردم است دست پیدا کنیم.
مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مردم کرمان از اختلاف، تفرقه، رانت، سیاست زدگی خسته‌اند. پس عهد می‌بندم صدای مخالف را بشنوم بر طرح‌ها عمرانی و اقدامات اجرایی دولت موج‌سواری نکنم.
وی ادامه داد: عهد می‌بندم تا جان در بدن دارم مسائل و مشکلات مردم از جمله کم‌آبی، اشتغال و ... پیگیری کنم اهل شعارهایی که مردم را خسته کرده‌اند نباشم به اقدامات و فعالیت‌های دیگران احترام بگذارم و در جهت خلق ظرفیت‌های جدید تلاش کنن و زحمت‌های دیگران را تصاحب نکنم.
علیزاده گفت: تلاش می‌کنم ادامه دهنده راه کسانی باشم که ظرفیت‌سازی و خلق ثروت کرده‌اند عهد می‌بندم بر نیازهای به حق مردم و عهد می‌بندم که بر نیازهای به حق آنها موج‌سواری نکنم.
وی یادآور شد: عهد می‌بندم بداخلاقی‌هایی که برای گرفتن یک رای صورت می‌گیرد را انجام ندهم، عهد می‌بندم عامل پیوند نه تفرقه باشم عهد می‌بندم که نماد نجابت کرمانی‌ها باشم عهد می‌بندم همه افکار را، مشاوران صادق خود ببینم و صدای مخالف را بشنوم و با گوش جان از آن استفاده کنم و آنچه در توان دارم صادقانه پیگیری و دنبال کنم.
این فعال فرهنگی خاطرنشان ساخت: الان وقت تغییر است درست و شایسته انتخاب کنید.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =