مه‌گرفتگی و کاهش دید در جاده‌های کرمان

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با بیان اینکه پس از بارش برف و باران در حال حاضر در تمامی گردنه‌ها و محورهای کوهستانی استان شاهد پدیده مه گرفتگی هستیم، گفت: در برخی از گردنه‌ها شعاع دید کمتر از ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر است و توصیه می‌شود که همه رانندگان قبل از آغاز سفر از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ علی رضایی با اشاره به اینکه در روزهای آینده نیز در استان کرمان سامانه بارشی دیگری را در پیش داریم، افزود: «هم‌استانی‌های عزیز و رانندگان به این نکته توجه داشته باشند که بارش برف و باران، لغزندگی محورها، مه‌گرفتگی و شعاع دید کم همچنان در جاده‌های استان وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه در این شرایط جوی رانندگان حتماً باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند، بیان کرد: در روزهای گذشته به دلیل یخ‌زدگی و برفی که در برخی از گردنه‌ها داشتیم، متاسفانه شاهد خروج از جاده برخی خودروها بودیم که کار را برای خانواده‌ها و دستگاه‌های امدادی سخت کرده بود.
رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان یادآور شد: در این شرایط جوی از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و تا حد امکان از سفرها غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر حتماً از وضعیت راه‌ها مطلع باشند و به توصیه‌های پلیس توجه جدی داشته باشند.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =