ملی پوشان والیبال ایران با شکست مقابل ایتالیا به کار خود در مسابقات جهانی پایان دادند.

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در مسابقات جهانی والیبال مقابل ایتالیا با نتیجه سه بر یک شکست خورد.شاگردان ولاسکو که در آخرین رویارویی رسمی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل همین ایتالیا با نتیجه سه بر دو شکست خورده بودند این بار به بهانه انتقام مقابل لاجوردی پوشان قرار گرفتند.اما تیم قدرتمند ایتالیا که نیاز به سهمیه المپیک داشت ( آنها برای گرفتن سهمیه با برزیل رقابت می کنند)از همان ست اول بازی را سفت و محکم شروع کرد تا 25 بر 13 این ست را به نفع خود به پایان برساند.
در گیم دوم هم همین اتفاق افتاد.با این تفاوت که ایرانی ها چهار امتیاز بیشتر نسبت به ست اول گرفتند تا نتیجه 25 بر 17 به نفع ایتالیا رقم بخود.
ست سوم اما ورق برگشت و همه منتظر این بودند تا تیمی که لقب شگفتی ساز را در این دوره از رقابت ها به خودش اختصاص داده بود بازی را به نفع خودش برگرداند.ایرانی ها در این ست با نتیجه 25 بر 20 ایتالیا را شکست دادند تا لبخند روی لبان ولاسکو نقش ببندد.سرمربی آرژانتینی تیم ملی که سابقه هدایت تیم ملی ایتالیا را هم دارد دوست نداشت تا تیمش در این نبرد بازنده باشد.
ست چهارم اما با پیشی گرفتن ایرانی ها آغاز شد.آنها سه امتیاز از ایتالیا جلو افتادند و همه چیز داشت مثل بازی با آرژانتین،صربستان و لهستان پیش می رفت که یکی دو اشتباه ایتالیایی ها را به بازی برگرداند تا در پایان این گیم آنها باشند که حلقه اتحاد و خوشحالی را تشکیل بدهند و پیروزی در این بازی را جشن بگیرند.

ایتالیایی ها با این پیروزی 24 امتیازی شدند و باید منتظر بازی برزیل و ژاپن باشند تا ببینند دیگر نماینده آسیا می تواند با متوقف کردن برزیل جواز صعود آنها را به المپیک امضاء کند یا نه؟
251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    2 4
    مهدوی عامل اصلی شکستهای تیم ملی بود