۰ نفر
۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱

ایسنا نوشت:

پدر معتادی که پس از مصرف موادمخدر با چوب دستی فرزند هفت ماهه‌اش را به قتل رساند از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ مهدی یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتطامی استان البرز در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره فوت مشکوک در یکی از بیمارستان‌های شهرستان ساوجبلاغ ماموران پلیس آگاهی این شهرستان برای پیگیری موضوع به بیمارستان اعزام شدند. ماموران پس از حضور در بیمارستان پی بردند که جسد متعلق به نوزاد 7 ماهه‌ای به نام «محسن» است که از ناحیه سر و جمجمه دچار شکستگی و در نتیجه مرگ مغزی شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتطامی استان البرز با بیان اینکه ماموران برای پی بردن به علت قتل، پدربزرگ وی را که در بیمارستان حضور داشت تحت بازجویی قرار دادند گفت: طبق گفته‌های وی، نوزاد توسط پدرش که اعتیاد شدید به موادمخدر دارد و دچار اختلاف شدید با همسرش نیز است مورد ضرب و جرح قرار گرفته و به قتل رسیده است.
یارندی تصریح کرد : در پی اظهارات پدربزرگ مقتول، ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی مخفی‌گاه پدر نوزاد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و تحت بازجویی قرار دادند که وی اذعان داشت که همسرم مدتی است که به علت اعتیاد و مشکلات شدید مالی خانه را رها کرده و من نیز نوزاد هفت ماهه‌ام را به منزل پدرم بردم. با توجه به اینکه «محسن» در منزل پدر بی تابی می‌کرد، وی را بغل کرده و به بیرون منزل بردم اما با توجه به اعتیاد کنترلم را از دست داده و نوزاد از آغوشم به زمین افتاد و دچار مرگ مغزی شد.
یارندی افزود: با توجه به نظریه پزشک قانونی مبنی بر اصابت جسم سخت به ناحیه سر، صحنه حادثه مجددا بازسازی شد و پدر نوزاد که در شرح جزئیات ماجرا دچار تناقض‌گویی شده بود و چاره‌ای جز اعتراف نداشت به قتل عمد فرزند خود اقرار کرده و گفت که در روز حادثه محسن بسیار بی‌قراری می‌کرد و از دست گریه‌های او بسیار عصبانی شده بود با زدن چوبدستی به گردنش برای آرام‌کردنش باعث مرگ مغزی و درنتیجه مرگ او شدم.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    20 0
    براساس قانون این آدم به زندان می افته بعدش می یاد بیرون. این جور پدرها مطمئنا که هیچ وقت به خاطر فرزندکشی مجازات نمی شن به همین خاطر به راحتی بچشون رو می کشن و هیچ ارگان یا فرد حقیقی و حقوقی از این بچه ها حمایت نمی کنه. این جور بچه ها فقط با مرگ از ظلم و جور پدرهاشون خلاص می شن
  • بدون نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    12 1
    حیوون کثیف...کثیف تر از این حیوون قاتل اون مادر بی رحمه که واسه راحتی خودش این زبون بسته رو با همچین حیوونی تنها گذاشته رفته..واقعا چطور یک انسان میتونه با یک نوزاد این رفتارو داشته باشه؟
    • بدون نام MY ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
      9 1
      "کثیف تر از این حیوون قاتل اون مادر بی رحمه" چرا؟!! ایا او هم باید میماند و کشته میشد تا شما بکویید چه مادر مرده خوبی؟؟؟ اشکال در قانون است که نه حق طلاق به زن بد بخت میدهد و نه با وجود پدر (حتی به بدی این ) به مادر حق حضانت !1
  • نوشین IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    15 1
    خاک بر سر ما اگر قانون یک همچین آدمی رو آزاد کنه ...شرم بر ما که به کجا رسیده ایم ..چطور مادری میتواند جگر گوشه هفت ماهه خود را با بیماری مجنون رها کند ؟
    • بدون نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
      3 0
      وجدانن خود دولت تو قضیه مقصر چون تریاک را گران کرده وکم یلب به همین دلیل افرادی احتیاد دارن نمی تونند این مواد را تهیه کنن و از این طرف مواد مخدر شیشه فراوان و ارزان به همین دلیل این افراد اجبارا به سوی این مواد لعنتی کشیده می شوند نا خواسته چنین اتفاقات می افتادد
  • شهاب US ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    1 0
    به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خویش را.
  • ایرانی عاشق SE ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    1 0
    عجب آشفته بازاری شده!!!!!! حیوان با بچه اش این کار رو نمیکنه الهم عجل لولیک الفرج