مروری بر حوادث ایران و جهان در جمعه 18 آذر 1390

تجاوز معلم آمریکایی به 3 دانش‌آموز دختر

ایسنا نوشت: پلیس ایالت مریلند آمریکا معلم یک دبیرستان در این ایالت را به سوءاستفاده جنسی از دانش‌آموزان دختر متهم کرده است. این معلم 29 ساله به نام جفری رابرت سی‌یرز متهم است در منطقه گلن برنی در دبیرستانی به همین نام در طول سال‌های 2009 تا 2011 به سه دانش‌آموز دختر خود تجاوز کرده است. او سه‌شنبه هفته قبل به زندان منتقل شده است. بر اساس گفته‌های محققان این پرونده، تجاوزها در محوطه دبیرستان گلن برنی انجام می‌شده است. سی‌یرز همچنین متهم به سوءاستفاده از یک کودک، تجاوز جنسی و دیگر جرم‌های این‌چنینی است. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، سخنگوی سیستم آموزش مریلند گفت: پس از اینکه در اول نوامبر خبرهایی را در این رابطه دریافت کردیم، سی‌یرز را از مدرسه اخراج کردیم. او از سال 2006 در این مدرسه مشغول به کار بوده است.

 

انهدام باند قاچاق انتقال سوخت از زیر دریا به شناورها

واحد مرکزی خبر نوشت: ماموران انتظامی هرمزگان یک انبار سوخت قاچاق را در ساحل بندرعباس کشف کردند. از این انبار دو مخزن 130 هزار لیتری سوخت قاچاق بدست آمد. فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: قاچاقچیان با لوله کشی از این انبار به زیر دریا سوخت قاچاق را برای حمل به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس منتقل می کردند. سردار آخوندی افزود: در این رابطه 3 نفر دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دیگر قاچاقچیان ادامه دارد.

 

کشف جسد مثله‌شده زنی در کیسه پلاستیکی

ایسنا نوشت: پلیس هند در گزارشی از کشف جسد زنی خبر داد که مثله شده و در داخل یک کیسه پلاستیکی در کنار خیابان رها شده بود. پلیس جسد این زن را که تکه‌تکه شده بود در جنوب غربی دهلی پیدا کرد. به گفته پلیس، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این جسد متعلق به زنی حدودا 30 تا 35 ساله است. پلیس پس از دریافت تماس فرد ناشناسی مبنی بر وجود یک جسد در کنار خیابان به منطقه اعزام شد و تکه‌های جسد این زن را داخل پلاستیک پیدا کرد. تاکنون پلیس مظنونی را در ارتباط با این قتل دستگیر نکرده و با بررسی صحنه جرم در حال بررسی‌های بیشتر است.

 

شمار تلفات آتش سوزی در بیمارستانی در هند به 89 نفر رسید

واحد مرکزی خبر نوشت: شمار تلفات حادثه آتش سوزی در بیمارستانی خصوصی در شهر کلکته در شرق هند به هشتاد و نه نفر رسید. اکثر قربانیان این حادثه بر اثر خفگی جان باختند. شبکه تلویزیونی تایمز نو به نقل از پلیس هند گزارش داد اکثر قربانیان، از بیماران این بیمارستان بودند. به گزارش خبرگزاری آلمان از دهلی نو، شش تن از اعضای هیئت مدیره این بیمارستان در ارتباط با این حادثه بازداشت شدند.

 

انفجار معدن در چین 7 قربانی گرفت

ایسنا نوشت: بر اثر انفجار گاز در معدن زغال‌سنگی در چین، هفت نفر از معدنچیان کشته شدند. این انفجار اوایل روز جمعه در استان «هیلونگ‌جیانگ» واقع در شمال شرق این کشور اتفاق افتاد. به گفته نیروهای امداد حاضر در منطقه، بر اثر وقوع این انفجار که بر اثر نشت گاز رخ داد، چندین نفر دیگر نیز به طور جدی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. به گفته نیروهای امداد، این احتمال وجود ندارد که افراد دیگری داخل معدن گیر افتاده باشند. پلیس در حال بررسی علت وقوع این حادثه است.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =