خودروهای لوکس جنسیس چه تعداد ایراد و نقص دارند؟ /عکس

در سال‌های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته‌اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده‌اند.

امیرمسعود عابدین: خودروهای لوکس، چه یک سدان یا یک SUV، گران‌تر از اکثر خودروهای جدید هستند و همین امر باعث می‌شود تا میزان اطمینانی که این خودروها ارائه می‌کنند، موضوعی حیاتی در هنگام خرید در نظر گرفته شود. خوشبختانه، بسیاری از برندهای خودروهای لوکس، شهرت خوبی برای ساخت خودروهای قابل اعتماد دارند؛ اما برخی از آنها نسبت به سایرین، ضعیف‌تر عمل می‌کنند.

در اینجا قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به برندهای خودروهای لوکس و نحوه رتبه‌بندی آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان بیندازیم.

جنسیس، با ۲۰۰ مشکل در هر ۱۰۰ خودروی تولید شده

خودروهای لوکس جنسیس چه تعداد ایراد و نقص دارند؟ /عکس

خودروساز لوکس هیوندای، یعنی جنسیس، اولین مدل خود را در سال ۲۰۰۳ معرفی کرد. جنسیس در حال حاضر هشت مدل، شامل چهار SUV و چهار سدان (یک مدل برقی برای هر بخش) ارائه می‌کند.

خودروهای لوکس جنسیس چه تعداد ایراد و نقص دارند؟ /عکس

در میان سدان‌های جنسیس، مدل G۸۰ قرار دارد که با امتیاز کلی قابلیت اطمینان ۸۵/۱۰۰ در صدر قرار دارد. مدل کوچکتر G۷۰ نیز امتیاز ۸۴/۱۰۰ را کسب کرده است. قیمت G۸۰ مدل ۲۰۲۴ از ۵۴۴۰۰ دلار (معادل ۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.

خودروهای لوکس جنسیس چه تعداد ایراد و نقص دارند؟ /عکس

شاسی بلند جمع و جور GV۶۰ که یکی از دو شاسی بلند الکتریکی این برند در حال حاضر محسوب می‌شود، با امتیاز کلی ۷۱ از ۱۰۰، از مدل GV۷۰ کمی بزرگتر که امتیاز ۸۴ از ۱۰۰ را گرفته، فاصله دارد. قیمت GV۶۰ الکتریکی از ۵۲ هزار دلار (معادل ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =