ملاقات شمس آذر و تراکتور در جهنم سردار آزادگان

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تراکتور تبریز خواهدبود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور روز یکشنبه بیست و هفتم اسفندماه با برگزاری ۸دیدار پیگیری می شود که در یکی از آنها شمس آذر قزوین از ساعت ۱۹ روز یکشنبه بیست و هفتم اسفندماه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

پرشورها(لقب هواداران تراکتور) درحالی به مصاف شمس آذر قزوین می روند که با پیروزی ۴ بر ۲ برابر هوادار تهران در هفته گذشته نیم نگاهی به صدر جدول دارند.

تراکتور که از حمایت شدید طرفداران خود در اقصی نقاط کشور بهره می برد در جهنم سردار آزادگان قزوین کار سختی برابر شمس آذر و هواداران تیفوسی قزوینی خواهد داشت.

این تیم با یک بازی کمتر و ۳۵ امتیاز در رده سوم جدول قراردارد و در تعقیب سرخابی هاست.

در آن سو هم شمس آذر که بازی هفته گذشته خود را با سوپر گل مهرداد عبدی به نساجی واگذارکرده می خواهد باردیگر پاکو خمس و تیمش را غافلگیر کرده و هر سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند تا از بحران خارج شود.

کاری که مقابل تیم رویایی تراکتور و ستاره‌هایش سخت به نظر می رسد اما باتوجه به برد ۳ بر ۲ یشمی پوشان در بازی رفت در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز دور از ذهن هم نیست.

نکته جالب توجه در تقابل دو تیم اینکه سعید دقیقی سرمربی کنونی شمس آذر قزوین سابقه بازی برای تراکتور را در کارنامه دارد و گل قهرمانی تیم تونی اولیویرا را در فینال جام حذفی به ثمر رسانده است و باید بار دیگر تیمش را مقابل تیم سابقش هدایت کند.

دقیقی به عنوان یک بازیکن غیر بومی سابقه پوشیدن پیراهن هر ۴ تیم تبریزی تراکتور و ماشین سازی و شهرداری و گسترش فولاد را در کارنامه دارد.

تیم تحت هدایت دقیقی از ۲۰ بازی گذشته ۲۵ امتیاز اندوخته و در رده هشتم جدول رده بندی قراردارد و برای تثبیت بقای خود در سال نخست حضور در لیگ برتر تشنه پیروزی در خانه است.

مسلما تقابل دو تیم جذاب و دیدنی خواهدبود و باید دید در پایان کدام تیم پیروز زمین بازی را ترک می کند.

این آخرین هفته از دیدارهای لیگ برتر فوتبال در سال ۱۴۰۲ خواهدبود و تیم ها پس از بازی های این هفته به استقبال تعطیلات نوروز خواهند رفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =