جماران نوشت :

محسن دعاگو امام جمعه شمیرانات، با اشاره به اینکه باید قداست منزل مراجع حفظ شود گفت :کند روها در برابر هجوم ناهنجاری ها، بدی ها و نابسامانی ها به فضای زندگی خود و جامعه احساس مسئولیت نمی کنند و مانند مردگان متحرک از موهبت زندگی انسانی و ارزشی محروم می مانند باید قداست بیت امام(ره) در عالی ترین و بالاترین مرتبه حفظ شود و الگوی حرمت داری و رعایت قداست برای همه مراجع و علمای دینی و ملی قرار گیرد.
وی در ادامه افزود : در فضای جمهوری اسلامی، مجموعه گروه ها و گرایش ها به سه دسته تقسیم می شوند، تندروها، کندروها و اعتدال گرایان. اعتدال گرایان در همه جناح های سیاسی وفادار به میثاق های ملی با عناوینی مانند اصلاح طلب، اصولگرا و عدالت خواه حق گرایان خدامدار و حق معیارند، فضای اعتدال گرایی از بیداد و بیدادگرایی، تجاوزگری، تندروی، کندروی و گناهکاری پاکیزه است. در جمع همه گروه ها و جناح های سیاسی حضور دارند و در صحنه های شیطانی حریم سوزی و حرمت شکنی، دروغ گویی، اتهام زنی، مردم فریبی، خودستایی و ارزش ستیزی هرگز حضور نمی یابند. .
دعاگو تاکید کرد : همه ارزش سوزی ها، حرمت شکنی ها، ناهنجاری ها، ناهنجارگرایی ها و فساد و افسادگری ها از تندروهایی برمی خیزد که مدعی اصلاح طلبی، اصولگرایی و عدالت خواهی هستند و از ارزش های دینی و ملی و منافع و مصالح ملت فاصله گرفته اند.کسانی که حرمت امام(ره) و بیت شریف امام را نگه نمی دارند و گستاخی و فتنه گری را به اوج می رسانند، تندروهای نادان، متحجران همسو با شیطان و ابزار دست دشمنان هستند؛ ولایت فقیه که ارزشی ترین رکن محوری در قانون اساسی است به اسلام، نظام و امت اسلامی تعلق دارد و هیچ کس در هیچ زمانی و با هیچ بهانه ای حق ندارد در حوزه ساختارشکنی، حریم سوزی و حرمت شکنی حضور یابد و عرصه های گویش، منش و کردارش را به اسائه ادب نسبت به امام و رهبری، جایگاه رهبری، بیت رهبری و حوزه نقش آفرینی رهبری آلوده سازد. اندیشه همگانی تعرض به نظام، قانون اساسی و امام و رهبری را تعرض به اسلام و جهان اسلام می داند و با هیچ منطقی جز حریم شناسی و حرمت داری در این حوزه مقدس را نمی پسندند.
/27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =