خرید 5 نهال گردو اصلاح شده با باردهی تجاری 12 تن با مجوز جهاد کشاورزی

در میان 29 رقم نهال گردو، 5 گونه آن جزء بهترین و پربارده ترین ارقام تجاری هستند که در این محتوا به معرفی آن ها می پردازیم.

وقتی صحبت از خرید پربارترین نهال میوه می شود، نهال گردو جزء اولین و پرسودترین نهال هایی است که نامش در صدر جدول قرار می گیرد. به جرئت می توان گفت برای رسیدن به یک درآمد مناسب و بلندمدت، به سراغ کاشت نهال گردو بروید. اما در میان 29 رقم نهال گردو، 5 گونه جزء بهترین و پربارده ترین ارقام تجاری هستند که از سال اول به باردهی می رسند و می توانید شاهد یک عملکرد عالی از آن ها باشید.

در این مقاله از نهالستان نوین گردو می خواهیم به معرفی 5 نهال گردو اصلاح شده و زودبارده با باردهی تجاری بالا بپردازیم.

چرا نهال گردو جزء رقم های پرطرفدار است؟

به طور کلی باید بگوییم کشاورزی جزء شغل های پردرآمد در دنیاست اما برای این که بتوانید به درآمد بالا برسید، انتخاب بهترین نهال میوه، متناسب با شرایط اقلیمی منطقه کاشت خود، بسیار پراهمیت است.

نهال گردو از نهال میوه هایی است که درصد کاشت بالایی دارد و اکثر باغداران علاقه زیادی به کاشت آن به دلیل سوددهی بالا دارند. این نهال در اکثر اقلیم های معتدل، سردسیر و نیمه سردسیر رشد می کند. مقاوم به خشکی بوده و مناسب مناطق کوهستانی است. این نهال زودبارده بوده و میزان باردهی آن به قدری است که به محض باردهی و فروش محصول در بازار، درآمد مطلوبی از باغات خود کسب خواهید کرد.

اگر در اقلیم سردسیر هستید و ارتفاع منطقه کاشت شما از 500 تا 3000 متر است، می توانید نهال گردو را برای کاشت انتخاب کنید. در ادامه اگر قصد احداث باغ گردو را دارید همراه ما باشید تا به شما بهترین نهال گردو با باردهی تجاری را معرفی کنیم.

بهترین نهال گردو تجاری کدام است؟

از بهترین ارقام نهال گردو از لحاظ باردهی، کیفیت، مقاوم بودن به سرما و بیماری می توان به ارقام زیر اشاره داشت:

  1. نهال گردو چندلر؛ بهترین رقم نهال گردو زودبارده

چندلر از محبوب ترین رقم نهال گردوهای زودبارده است که در آمریکا تولید شده و به دلیل بازدهی تجاری بالا، به ایران و کشورهای همسایه رسید. این نهال از سال اول باردهی را شروع کرده و در سن بالغ شدن، باردهی بالایی، مثلا بین 6 تا 12 تن دارد. چندلر علاوه بر باردهی بالا و سریع، دیرگل است و به سرمای بهاره دچار نمی شود. گردو چندلر باردهی تجاری داشته و جزء نهال گردو پوست کاغذی با مغز درشت است.

  1. نهال گردو فرنور؛ نهال گردو سردسیری

فرنور جزء بهترین نهال های گردو برای مناطق سردسیر است. این نهال مناسب ارتفاعات بالا است. می توانید چندلر را در ارتفاعات 1500 تا 3000 متر از سطح دریا بکارید بدون آنکه محصولات دچار سرمازدگی شوند. میزان باردهی آن از 6 تن آغاز شده و در صورتی که شرایط اقلیمی ایدئالی وجود داشته باشد، باردهی به بیش از 10 تن می رسد.

  1. نهال گردو خوشه ای؛ پربارده و تجاری

گردو خوشه ای که با توجه به باردهی بالایی که دارد با این نام نامگذاری شده است؛ جزء بهترین ارقام نهال گردو از لحاظ باردهی و کیفیت است. گردو خوشه ای زودبارده بوده و می تواند سرما را تا دمای بالایی تحمل کند و مناسب کاشت در ارتفاعاتی تا 1600 متر از سطح دریا است.

  1. نهال گردو ژنوتیپ برتر؛ نهالی اصلاح شده و پربارده

رقم نهال گردو محبوبی که توسط متخصصان نوین گردو مورد اصلاح قرار گرفته و دارای باردهی تجاری بالا است، گردو ژنوتیپ برتر است. این نهال بین 9 تا 12 تن و در شرایط ایدئال تا 15 تن باردهی دارد. مناسب مناطق سردسیر و کوهستانی بوده و در ارتفاعات بالا، حتی تا 3000 متر نیز کاشته می شود. یکی از نهال های محبوب و پرفروش مناطق سردسیر نهال گلابی بیروتی است که کاشت آن را در اقلیم سرد توصیه می کنیم.

  1. نهال گردو اسرائیلی؛ رقمی پیوندی با باردهی بالا

رقم نهال گردو زودباردهی که از لحاظ باردهی و کیفیت نظیر ندارد، نهال گردو اسرائیلی است. این نهال زودبارده و پربار بوده و از سال اول شروع به باردهی می کند. گردو اسرائیلی دارای پوست کاغذی و مغز درشتی است که نسبت درصد مغز به پوست آن بالاست. این نهال مناسب اقلیم سردسیر و معتدل است.

خرید نهال گردو از نهالستان نوین گردو

انتخاب درست نهال یکی از مهم ترین فاکتورهای احداث باغ گردو است. اگر این انتخاب به درستی و آگاهانه صورت بگیرد، نتیجه سودمندی را به همراه خواهد داشت. نهالستان نوین گردو با بیش از 35 سال سابقه، در حال تولید و عرضه انواع نهال گردو پیوندی، اصلاح شده و زودبارده است. انواع نهال گردو، بدون واسطه، با تضمین قیمت و کیفیت و با شناسه معتبر از نوین گردو عرضه می شود. مشتریان عزیز می توانند جهت خرید نهال از نهالستان نوین گردو به سایت www.gerdo.pro مراجعه کنند.

منبع خبر: نهالستان نوین گردو

شماره تماس کارشناسان و ثبت سفارش از طریق تمامی پیام رسان ها: 1243597-0912

آدرس: کرج (جهت دریافت آدرس دقیق از طریق مپ، به شماره بالا پیامک بزنید.)

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =