ستاد انتخابات شهرستان تهران در اطلاعیه از رسانه ها خواست تا جهت پوشش خبری ثبت نامه از کاندیداها انتخابات مجلس خبرنگاران خود را معرفی کنند.

ستاد انتخابات شهرستان تهران دراطلاعیه‌ای اعلام کرد که در نظر دارد به منظور ساماندهی و هماهنگی خبرنگاران ،تصویربرداران و عکاسان رسانه‌های خبری جهت تردد(به منظور پوشش خبری) در محل ثبت نام از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از تاریخ 3 تا 9 دی ماه 1390 در محل فرمانداری تهران انجام خواهد شد، اقدام به صدور کارت های مخصوص خبرنگاری نماید.
در این اطلاعیه، از رسانه‌هایی که تمایل به پوشش خبری و تصویری این رویداد مهم را دارند، دعوت به عمل آمده است ، نمایندگان خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ، مورخ 28 /9/ 90 به کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان تهران( مستقر در روابط عمومی فرمانداری تهران) معرفی نمایند.
در بخش دیگر این اطلاعیه تاکید شده است: بدیهی است ،تهیه خبر، عکس و تصویر در زمان ثبت نام از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها با ارائه کارت که از سوی ستاد انتخابات شهرستان تهران صادر خواهد شد ،امکان پذیر است.
مدارک لازم جهت صدور کارت خبرنگاری به شرح ذیل است:
یک قطعه عکس 4 * 3 - کپی کارت ملی - معرفی نامه رسمی
در پایان این اطلاعیه شماره تلفن 88535917 جهت هماهنگی های بیشتر اعلام شده است.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =